PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile mam wziąć za PHP

  • 1. Data: 2003-07-12 14:32:21
    Temat: ile mam wziąć za PHP
    Od: z...@p...onet.pl

    Mam dwa zlecenia jedno od gościa a drugie od firmy polsko-amerykańskiej....i
    mam do zrobienia taki serwis na zasadzie CMS w php, żeby sobie ktoś kto nie zna
    się na html itp mógł sobie edytować swój serwis a drugie to dla tej firmy to
    taka baza danych gzie mozna dodawac ogloszenia, wyszukiwac itp...i dodatkowo
    platnosc karta i jeszcze 200 podstron x 3 jezyki....
    Jak ktoś coś podobnego zrobił to prosze mi powiedzieć ile mam za to
    chcieć...? :)
    Dzięki