PracaGrupypl.praca.dyskusje › NOM - Aweyra

  • 1. Data: 2003-07-12 12:07:06
    Temat: NOM - Aweyra
    Od: "Mr Banan" <b...@p...pl>

    Witam

    Zna ktos te firme? Szukaja przedstawicieli do podpisywania umow z NOM,
    oferuja nawet atrakcyjne prowizje i produkt ktory nie jest w sumie sciema,
    ale - wlasnie - czy to nie jest zbyt piekne? Za wszelkie opinie bede
    niezmiernie wdzieczny.

    Tolek Banan

  • 2. Data: 2003-07-12 12:36:54
    Temat: Odp: NOM - Aweyra
    Od: "koszmarek" <g...@o...pl>

    To jeszcze do tele2 sie zapisz, bedziesz mial alternatywe dla klientów. Dają
    chyba 15 brutto za ludzia.
    A łazisz po wybranych przez siebie domach i akwizytorujesz czy chcą
    międzymiastowe i komórkowe przez danego operatora (preselekcja). Jeśli
    potrafisz chodzić po domach i ludzi dręczyć :) to możesz chyba spróbować.
    Pieniądze wypłacają zgodnie z umową. w tele2 umowę (zlecenie lub
    firma-firma) podpisują z tobą po 10 zwerbowanych ludziach.
    Do mnie zadzwonił PBK Royal Bank na rozmowe kwalifikacyjną... a na miejscu
    tele2 mi wciskali

  • 3. Data: 2003-07-14 19:28:47
    Temat: Re: NOM - Aweyra
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    jak masz dobre nogi, dobrą gadane - to całkiem przyzwoity zarobek. ja akurat
    przy podobnej pracy "trafiałem" średnio 3-8 klientów dziennie (na około100
    gospodarstw domowych), czasem wpadła jakaś firma.
    co do przedmówcy -jeżeli będziesz działał i w tele2 i w nomie i w tpsa (tak
    tak, oni też w ten sposób szukają)to żadnemu z nich sie nie chwal że masz
    zarobek i w konkurencji. Z punktu widzenia każdego klienta istotne jest że
    może wykonywać połączenia nie tylko za pomocą jednego operatora.