PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle można dorobić na zasiłku? › Re: Ile można dorobić na zasiłku?
  • Data: 2004-01-16 21:48:11
    Temat: Re: Ile można dorobić na zasiłku?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marcin Smieszek" <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>
    napisal w wiadomosci news:bu96e1$t8l$3@news.onet.pl...
    > takiej osoby nie trzeba byloby ukrywac np. w wyapdku kontroli PIP -
    > rozwiazanie byloby wrecz idealne dla firm budowlanych.
    > za tanie pieniadze (np. te 199zl) mieliby czarnych nietykalnych
    > pracownikow i swiety spokoj.

    Nie wiem, czy zanim zaczales rozwijac fantazyjnie temat, ze pisalem o
    pracach dorywczych, na male kwoty i sporadycznie, oraz o tym, ze "dorobic"
    nie moga rowniez bezrobotni bezzasilkowi.
    Ma to na celu zmuszenie ich do rezygnacji z rejestracji, obnizajac w ten
    sposob statystyki.

    Co do powyzszego, dotyczacego firm naduzywajacych dorywczych parac
    bezrobotnych, to wystarczyloby wprowadzic obowiazek dostarczania przez
    bezrobotnych umow na podst ktorych dostali swoje groszaki, aby wychwycic w
    szybkim czasie firmy naduzywajace tej metody, jak i "bezrobotnych" majacych
    stale dochody wskazujace na cytowane manipulacje.

    pzdr
    Krzysztof
    > marcin

    ---