PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle może zarobić Informatyk w 3-mieście? › Re: Ile może zarobić Informatyk w 3-mieście?
    From: "Mac" <m...@n...bipnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile może zarobić Informatyk w 3-mieście?
    Date: Tue, 17 Sep 2002 17:25:31 +0200
    Sender: m...@2...97.152.13

    > mysle, ze masz szanse na okolo od 2,5 do 3,5 tys. na reke
    >
    > generalnie wielu administratorow, ktorych znam z 2-3 letnia
    > praktyka zaczynalo w nowej firmie od kwoty 3 tys. netto, choc ich
    > plusem byly studia z magisterka po polibudzie, minusem w
    > porownaniu z Toba krotsza praktyka
    >
    > powyzsza pensja jest realna jesli znajdziesz dobra firme

    W obecnych czasach o dobrą firme b. trudno. Ja bym na jego miejscu nie
    liczył na więcej niż 2 tyś. na ręke.
    Wyobraźcie sobie, ze jedna z duzych firm w 3miescie obcięła pensje
    pracownikom! Będe dostawał mniej niż mam na umowie. Przyklepały to związki
    zawodowe (jako uzasadnienie było - trudna sytuacja firmy) i tak ma zostać do
    końca roku, a później to zobaczy się.
    pozdr.
    Maciek