PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile może zarobić Informatyk w 3-mieście?

  • 1. Data: 2002-09-16 15:55:36
    Temat: Ile może zarobić Informatyk w 3-mieście?
    Od: "SCP" <d...@N...gazeta.pl>

    Pracuję aktualnie w banku jako administrator (w innym mieście) ale mam zamiar
    przenieść się do Trójmiasta i podjąc pracę na podobnym stanowisku.
    Interesuje mnie administracja WindowsNT/2000, Novell. Próbuję również sił w
    grafice/projektowaniu stron (HTML) - także prowadzę zajęcia w szkole
    policealnej (zaocznie).
    Staż pracy ogółem 5,5 roku, na aktualnym stanowisku 1,5 roku, wykształcenie:
    licencjat.
    Podsumowując, ile mogę zarobić w 3-mieście?

    SCP
    d...@i...net.pl

  • 2. Data: 2002-09-16 17:26:55
    Temat: Re: Ile może zarobić Informatyk w 3-mieście?
    Od: "maciek" <w...@w...pl>

    mniej wiecej tyle co w innym podobnej wielkosci miescie
    jednak mniej niz we wroclawiu czy poznaniu

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-09-16 19:03:42
    Od: "-unknown-" <p...@d...pl>

    podstwę plus to co sam sobie ukręci - im jest lepszy tym więcej (ścigane
    prawem)

  • 4. Data: 2002-09-16 19:36:46
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    wykształcenie:
    >licencjat.
    >Podsumowując, ile mogę zarobić w 3-mieście?

    mysle, ze masz szanse na okolo od 2,5 do 3,5 tys. na reke

    generalnie wielu administratorow, ktorych znam z 2-3 letnia
    praktyka zaczynalo w nowej firmie od kwoty 3 tys. netto, choc ich
    plusem byly studia z magisterka po polibudzie, minusem w
    porownaniu z Toba krotsza praktyka

    powyzsza pensja jest realna jesli znajdziesz dobra firme

  • 5. Data: 2002-09-17 15:25:31
    Od: "Mac" <m...@n...bipnet.pl>

> [...]
    > porownaniu z Toba krotsza praktyka
    >
    > powyzsza pensja jest realna jesli znajdziesz dobra firme

    W obecnych czasach o dobrą firme b. trudno. Ja bym na jego miejscu nie
    liczył na więcej niż 2 tyś. na ręke.
    Wyobraźcie sobie, ze jedna z duzych firm w 3miescie obcięła pensje
    pracownikom! Będe dostawał mniej niż mam na umowie. Przyklepały to związki
    zawodowe (jako uzasadnienie było - trudna sytuacja firmy) i tak ma zostać do
    końca roku, a później to zobaczy się.
    pozdr.
    Maciek