PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle może zarobić Informatyk w 3-mieście? › Re: Ile może zarobić Informatyk w 3-mieście?
  • Data: 2002-09-16 19:36:46
    Temat: Re: Ile może zarobić Informatyk w 3-mieście?
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Pracuję aktualnie w banku jako administrator (w innym mieście)
    ale mam zamiar
    >przenieść się do Trójmiasta i podjąc pracę na podobnym
    stanowisku.
    >Interesuje mnie administracja WindowsNT/2000, Novell. Próbuję
    również sił w
    >grafice/projektowaniu stron (HTML) - także prowadzę zajęcia w
    szkole
    >policealnej (zaocznie).
    >Staż pracy ogółem 5,5 roku, na aktualnym stanowisku 1,5 roku,
    wykształcenie:
    >licencjat.
    >Podsumowując, ile mogę zarobić w 3-mieście?

    mysle, ze masz szanse na okolo od 2,5 do 3,5 tys. na reke

    generalnie wielu administratorow, ktorych znam z 2-3 letnia
    praktyka zaczynalo w nowej firmie od kwoty 3 tys. netto, choc ich
    plusem byly studia z magisterka po polibudzie, minusem w
    porownaniu z Toba krotsza praktyka

    powyzsza pensja jest realna jesli znajdziesz dobra firme