PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile czasu sa wazne badania w książeczce sanitarno-epidemiologicznej

  • 1. Data: 2007-01-06 19:48:50
    Temat: Ile czasu sa wazne badania w książeczce sanitarno-epidemiologicznej
    Od: "Lukasz" <b...@f...uk>

    Witam

    Ile czasu sa wazne badania w tej ksiazeczce.Glownie chodzi mi o
    przeswietlenie klatki piersiowej ,morfologia,mocz.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-07 09:11:28
    Od: "jagg" <j...@k...pl>

    Lukasz wrote:

    > Ile czasu sa wazne badania w tej ksiazeczce.Glownie
    > chodzi mi o przeswietlenie klatki piersiowej
    > ,morfologia,mocz.

    Mylisz pojęcia zupełnie. Te badania nie mają nic wspólnego z ksiązeczeka
    sanit.-epid. Badania na nosicielstwo są ważne przez rok i wykonuje się je 3
    razy. Po trzecim badaniu, ksiązeczka jest wazna bezterminowo, az do czasu
    ewentualnego zarazenia. Natomiast badania krwi i moczu wazne są bardzo
    krotko, o ile sie nie myle przez 1 miesiac.

    --
    pozdrawiam
    Jacek