PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile Pan chialby zarabiać???

  • 1. Data: 2004-03-07 21:28:23
    Temat: Ile Pan chialby zarabiać???
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    to zapewne czeste pytanie na rozmowach

    jak sobie z nim radzicie?
    co mozna odpowiedziec na nie??

    wiem ze to zalezy od stanowiska na ktore sie czlowiek stara oraz od ogolnych
    stawek na danym stanowisku
    ale...
    nie zawsze mozna sie dowiedziec jakie stawki sa na stanowisku o ktore sie
    staramy w danym zakladzie a to samo stanowisko w roznych firmach moze byc
    roznie wynagradzane

    co wy na to??
    Krystian

  • 2. Data: 2004-03-07 23:57:01
    Temat: Re: Ile Pan chialby zarabiać???
    Od: "Gerard" <g...@w...pl>

    Witam

    Ach te stawki.
    Ja biore od 15 do 40 za godzine. Oczywiście tylko dlatego że zleceniodawcy
    mówie że zajmie mi dłużej a robię krócej. Bo tak żeby się dowiedział to by
    się targował ;)

    Pozdrawiam
    Gerard Gawek

  • 3. Data: 2004-03-08 08:24:39
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kris <k...@p...onet.pl> wrote:

    > co mozna odpowiedziec na nie??

    Kwotę?

    > wiem ze to zalezy od stanowiska na ktore sie czlowiek stara oraz od ogolnych
    > stawek na danym stanowisku

    Nie. To zależy od tego na ile siebie cenisz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-03-08 17:57:00
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to zapewne czeste pytanie na rozmowach
    >
    > jak sobie z nim radzicie?

    Zadajemy je z zminym wyrazem twarzy ;-) [1]

    > co mozna odpowiedziec na nie??

    Koszty utrzymania (jesc, spac, ciupciac, ukulturalniac sie, uchlac) plus
    kilka setek na nieprzewidziane wydatki ;-) [2]

> [...]
    > staramy w danym zakladzie a to samo stanowisko w roznych firmach moze byc

    My generalnie na to, ze powinni zabronic zadawania takich pytan. I to w
    Konstytucji. Bo jak zabronia w ustawie to przypadkowa wiekszosc skacowanych
    poslow to odwola.

    Nie moze byc przeciez tak, ze dziecie wychowane metoda "bez porazek",
    konczace szkoly, w ktorych proba egzekwowania obowiazkow traktowana jest jak
    zamach na wolnosc i godnosc, stajace sie nastepnie absolwentem uczelni typu
    WSTiT[3], stajac twarza w twarz z poskomunistycznym betonem lub
    realkapitalistyczna pazernoscia nie przezyje poznania swojej wartosci na
    rynku pracy.

    Zdecydowanie zakazac zadawania takich pytan.

    No i nie bierz tego wszystkiego osobiscie :-)

    [1] zadajacy pytanie jest w gorszej sytuacji, bo czasami trudno zachowac
    powage i spokoj slyszac odpowiedz
    [2] na co szukajacy pracy absolwenci nie maja szans - jezeli ktos _przed_
    zrobieniem dyplomu nie ma takich warunkow, to kwit w twardej oprawce _nic_
    nie zmienia
    [3] Wyzsza Szkola Tego i Tamtego w Zapizdziewie Dolnym - rozniaca sie od
    ruskich z bazaru tym, ze dyplomy sprzedaje legalnie ale znacznie drozej i
    dluzej sie czeka

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 5. Data: 2004-03-08 18:47:23
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Kris wrote:

    > co mozna odpowiedziec na nie??

    Odpowiedź jest prosta: "jak najwięcej".

    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2004-03-09 08:50:55
    Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No ladnie koledzy odpowiadaja :D
    W sumie kazdy z nich ma troche racji ;)

    A ja odpowiem na powaznie, podaj cene minimalnie wyzsza, niz ta, za ktora
    zgodzilbys sie pracowac bez frustracji. Wowczas rozmowca moze ewentualnie
    zejsc do twojej granicy. Inaczej bedziesz mial dodatkowy problem z nerwami w
    pracy.
    Oczywiscie mowimy o przypadku, jesli aktualnie nie "glodujesz".