PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdziemy na bezrobocie :) › Re: Idziemy na bezrobocie :)
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Date: Thu, 19 Oct 2006 23:44:07 +0200

    Re to: Włodi [Thu, 19 Oct 2006 13:18:06 +0200]:

    > Bo pieniądze są każdemu potrzebne i ich brak jest bardziej
    > odczuwalny przez mało zarabiających.

    Polemizowałabym, ale może w takim razie zamiast dawać im forsę
    za friko, co skłania do dalszego marnego zarabiania (bo jak im
    by się więcej zarobiło to przestaną dostawać za free) - zabrać
    w pizdu i niech sobie zarobią...?

    > Przykład :
    > zarabiasz na miech 1000 i płacisz podatek 20% to zostaje 800
    > zarabiasz 10000 i płacisz podatek 20% to zostaje 8000
    > Zarabiający 1000 bardziej odczuwa zabranie tych 20%

    Ja wiem? Zarabiający 1000 jak mu zapierniczysz 200 to nie kupi
    sobie czegośtam, zarabiający 10.000 jak mu zapierniczysz 2.000
    to nie zatrudni dwóch takich za 1000... I mam wrażenie, że ci
    dwaj chyba to najsolidniej odczują.

    > zatam sprawiedliwe jest, aby zarabiający 10000 był w wyższej
    > stawce.

    Pewnie. Po co rozwijać gospodarkę, skupmy się na szukaniu złóż
    złota na zasiłki.

    > I to jest właśnie głupota, bo najbogatsi uniknęli by opodatkowania.

    A tobie się wydaje że najbogatsi płacą podatki? :))) Kociaczku,
    na jakim ty żyjesz świecie...?

    Kira (ubawiona)

    --
    /(o\ http://kira.kameleon.net.pl :: http://cyber-girl.net
    \o)/ :: GG 1565217 :: I am what I am, I do what I want ::