PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdziemy na bezrobocie :) › Re: Idziemy na bezrobocie :)
  • Data: 2006-10-20 08:20:38
    Temat: Re: Idziemy na bezrobocie :)
    Od: IP <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisał(a):

    > I jeszcze ważna rzecz: Nie rozumiem niechęci ludzi do tego, że ktoś ze
    > swoich zysków, zamiast je zainwestować, ma ochotę wybudować sobie dom,
    > czy kupić mercedesa. Dla gospodarki jest to obojętne. Jeśli kupi sobie
    > mercedesa, to znaczy że zainwestował w firmę produkującą obicia
    > skórzane, silniki, hutę szkła, trochę w rafinerię, 30 innych większych i
    > mniejszych przedsiębiorstw oraz dał pracę dealerowi. Korzyści mogą być
    > takie same, a nawet większe, niż gdyby zainwestował we własną firmę.

    A gdzie ja napisalem, ze robi zle albo ze to niesprawiedliwe ?
    Jego firma, jego kasa i jego wybor co z nia zrobi.
    Kurciok napisal, ze pracodawcy malo placa, bo nie maja kasy. Ja podalem
    przyklad, ze niekoniecznie tak musi byc. Firma ma duzo pieniedzy a
    mimo to pracownicy tego nie odczuwaja w swoich pensjach.

    Inwestuje w budowe domu miliony, wiele osob na tym zarobi :)