PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    From: "Vei" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Date: Fri, 25 Jul 2003 10:09:32 +0200

    > a ty potrafisz zrozumiesz szefostwo i to, ze im sie posypaly sprawy z
    > klientami? i ze moze nie wyjda na swoje?
    >
    > ty potrzebujesz urlopu a firma potrzebuuje ciebie.
    Sa naprawde tak rozne sytuacje zyciowe, ze odrobina ludzkiego pozwoli
    wszystko zalagodzic. tak krociotko opisze co mi sie przytrafilo. Wczoraj
    mialam miec przymiarke sukni slubnej. Dde do zakladu (malutki, tak jak
    miasto, z ktorego pochodze) a tu szyba wybita, kraty zalozone, zadnej
    informacji. Pytam szewca, ktory ma zaklad obok, a on mi na to, ze wczoraj
    (sroda) ktos wlascicielke - krawcowa chyba "stuknal w glowe mlotkiem",
    przyjechalo pogotowie, policja i jest w szpitalu na intensywnej terapii.
    Slub za 2 tygodnie - wiesz, ze mi sie swiat troche zawalil? Nie wymagam
    jakiegos wielkiego wspolczucia od szefostwa tylko te 5 dni wolnych, dzieki
    ktorym zalatwie jakas druga sukienke. Pewnie, ze z zakupem teraz nie
    porblem, ale ja mialam przeznaczone 800 zł na calosc stroju (jedno
    stwierdza, ze to ich cala pensja inni sie zasmieja, ze gdzie ja za tyle nowa
    kiecke z dodatkami kupuje), a nie wiem czy w ciagu 2 tygodni nowy stroj za
    tyle znajde.

    > a co jak firma sie zupelnie posypie? bedziesz potem narzekac, ze cie
    > wykiwali i swinie i nie maja z czego zaplacic odprawy?

    Nie bede narzekac. To duza firma i sie tak od razu nie posypie. Tyle, ze w
    moim 2 osobowym dziale 2 osoby zlozyly jednoczesnie wymowienie: ja, bo
    wychodze za maz i wyprowadzam sie w inna czesc Polski oraz moj kolega, ktory
    widac mial swoje powody.

    Napisalam to po to, by nie uogolniac i wszystkiego nie mierzyc jedna miara.
    Sa rozni pracownicy i rozni pracodawcy. Gorzej, jak jedna strona jest
    lojalna (nie pisze ktora, bo to roznie bywa), a druga "doi" ile wlezie.