PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: "Tomek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sat, 19 Aug 2006 20:16:05 +0200

    "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> wrote in message
    news:slrneeeh8p.95c.jakub@jakub.kofeina.net...
    > CZTERY TYSIĄCE miesięcznie?
    > Jak rodzice wymianiali samochód, to mogłem dostać Ticosa, zapytałem się,
    > ile kosztuje miesięcznie - stówę.
    > Nie wziąłem, bo się akurat zwalniałem z roboty a im były potrzebne
    > pieniądze.
    Rocznie.... To było wylieczenie zarobków i wydatków rocznych...

    > Co miesiąc? Ostatni wydatek na kompa zrobiony z konieczności to jak mi się
    > coś zjarało i wymieniałem płytę, proca i pamięć. Prawie dwa lata temu.
    > Liczysz miesięcznie, rocznie czy jak?
    Myślisz że jabym zarabiał 12 000 miesięcznie netto to bym
    narzekał?????????????????????????

    > Raz można nie pojechać.
    I co bym kupił za 1500? Pół certyfikatu?

    > AFAIK to Solka można sobie ściągnąć i trenować samemu, podręczniki
    > pewnie też.
    Pralkę też można sobie samemu zbudować.

    > To masz do wyboru - pracować i szukać dalej czegoś porządnego, albo
    > skakaćz kwiatka na kwiatek.
    Odejść z IT tam gdzie zarobię więcej za normalną pracę.

    > No ja przy 13 godzinach pracy przewartościowałbym priorytety.
    Tyle zajmuje mi praca i studia. Z czego zrezygnować?

    > Więc rzeczywiście - masz do wyboru albo wegetację w budżetówce, albo
    > doszkolenie się samemu po zrewidowaniu godzin rzeczywistej pracy i
    > znalezienie czegoś lepszego.
    Już mówiłem - zmiana branży. Zmęczyło mnie już babranie się w kompach.

    Tomek