PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: "Tomek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sat, 19 Aug 2006 20:11:20 +0200

    "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> wrote in message
    news:slrneeehs5.95c.jakub@jakub.kofeina.net...
    > To trzeba uważnie wybierać źródła. Chociażby ukraśćprzy pomocy osła albo
    > innego torrenta podręczniki producentów oprogramowania, którego chcesz
    > się nauczyć. No po prostu koszmarnie trudno zrobić taki odsiew.
    Widziałem masę podręczników i albo miał 1500 stron ale nic konretnego w nich
    nie było, albo miały 10 i nawet jako papier do twarzy by się nie nadały.
    Nie mówiąc o tym że często były rozbieżności pomiędzy wiedzą ze źródeł
    producenckich a rzeczywistością. W przypadku np Linuxa to jeszcze nie
    widziałem czegoś co byłoby error free.

    > No na przykład u nas to mieliśmy jeden OS dłużej niż 6 miesięcy.
    I zmienialiście go o 180 stopni po tym? Nie sądzę. Poza tym jakbym zajmował
    się samym serwerkiem to spoko miałbym czas się douczyć. Ale jak robisz 100
    rzeczy to jest trudniej.

    > Do kogo masz pretensję o to?
    Trudno mieć do kogoś pretensje. Po prostu tak jest.

    > Chyba w budżetówce.
    Nie tylko, choć w budżecie to prawie zawsze ;)

    > "Nie opłaca się być naprawdę dobrym." Ciekawe stwierdzenie.
    > Nie wiem dokładnie jaki mam poziom, prawie na pewno wyższy, niż
    > większość kandydatów na programmerów których koledzy przesłuchiwali, ale
    > jakoś mnie utrzymanie tego poziomu nie kosztuje jakoś straszliwie -
    > siedzę, programuję i wykorzystuję umiejętności, jak czegośnie wiem, to
    > szukam i się dowiaduję. Kwestia zadania poprawnego pytania wyszukiwarce.
    Nie chcę być programistą. To trzeba lubić. Tam nie może być ludzi z
    łapanki. Ja się do tego nie nadaję i się nie pcham tam.

    > Pół roku? Może mają problemy z autopromocją?
    > Sugestia - teksty że CV ma się mieścić na 1 stronie A4 zapomnij, weź, w
    > historii dotychczasowej pracy opisz rzeczy, które zrobiłeś - integracje,
    > migracje, wdrożenie nowego systemu, wymień technologie których używałeś,
    > i popatrz, czy przypadkiem nie zapraszającię częściej na rozmowy.
    > No chyba że jesteś tonerowym który wyciąga papier z drukarek i wkłada
    > tam toner.
    Mówię o ludziach którzy pacowali w dużych i dobrych firmach. Często w wielu
    miejscach na raz. I CV miało więcej niż 1 stronę...
    Nie mówię że nie mogli wogóle znaleźć pracy. Nie mogli znaleźć nic naprawdę
    porządnego.

    > Proste, co z tego miałeś - pokazałeś że umiesz, więc jako silny wioślarz
    > dostałeś więcej do wiosłowania i taką samą michę.
    Trudno żebym dostał mniej skoro mam samodzielne stanowisko pracy...

    > Ktoś ci powiedział, że jesteś za młody, czy masz za mały staż? Bo w
    > pierwszym przypadku powinieneśzacząć myśleć poważniej o zmianie pracy.
    Staż mam wystarczający, ale polskie firmy olewają moje CV. Zachodnie
    częściej odpowiadają. Za młody byłem jak zaczynałem pracę kilka lat temu.
    Dziś szczyle startują od o wiele wyższej pozycji niż ja, więc szybciej
    dochodzą do czegoś. Więc znów chciałbym być szczylem ;)

    Tomek