PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sat, 19 Aug 2006 17:16:53 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 18 Aug 2006 00:56:33 +0200, Tomek <n...@w...pl>
    w <ec7chg$s3s$3@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> wrote in message
    > Tylko "jakość" tej wiedzy jest często żenująca.

    To trzeba uważnie wybierać źródła. Chociażby ukraśćprzy pomocy osła albo
    innego torrenta podręczniki producentów oprogramowania, którego chcesz
    się nauczyć. No po prostu koszmarnie trudno zrobić taki odsiew.

    > A za 6 miesięcy mój wspaniały papierek straci ważność - kiepski interes.

    No na przykład u nas to mieliśmy jeden OS dłużej niż 6 miesięcy.

    > Z tym ostatnim się nie zgodzę. Znam masę ludzi co ciężko ich nazwać średnimi
    > a mają niezłą pracę. Więcej dziś odgrywa szczęście niż wiedza. Przynajmniej
    > w tym kraju. Takie powalone czasy.

    Do kogo masz pretensję o to?

    > A jeśli chodzi o lepsze warunki to jeśli informatyk ma zarabiać tyle co
    > pracownik marketu to wolę już pracować w markecie chyba.

    Chyba w budżetówce.

    [ ... ]
    > Oczywiście, ale nie opłaca się być naprawdę dobrym. Utrzymanie wysokiego
    > poziomu sporo kosztuje i NAJCZĘŚCIEJ się to nie zwraca. A jak jesteś
    > średniakiem to zarabiasz 100pln mniej ale za to masz masę czasu bo się non
    > stop nie douczasz.

    "Nie opłaca się być naprawdę dobrym." Ciekawe stwierdzenie.
    Nie wiem dokładnie jaki mam poziom, prawie na pewno wyższy, niż
    większość kandydatów na programmerów których koledzy przesłuchiwali, ale
    jakoś mnie utrzymanie tego poziomu nie kosztuje jakoś straszliwie -
    siedzę, programuję i wykorzystuję umiejętności, jak czegośnie wiem, to
    szukam i się dowiaduję. Kwestia zadania poprawnego pytania wyszukiwarce.

    I 100 pln to jest może jak róznica w zarobkach jest 1100 a 1200, wyżej
    możę być bardziej.

    > Przyjdź do mnie i zobacz. Pokażę Ci ludzi. Konkretne sytuacje i przykłady.
    > Zdziwiłbyś się ile czasu DOBRZY fachowcy szukają czasem pracy.

    Pół roku? Może mają problemy z autopromocją?
    Sugestia - teksty że CV ma się mieścić na 1 stronie A4 zapomnij, weź, w
    historii dotychczasowej pracy opisz rzeczy, które zrobiłeś - integracje,
    migracje, wdrożenie nowego systemu, wymień technologie których używałeś,
    i popatrz, czy przypadkiem nie zapraszającię częściej na rozmowy.
    No chyba że jesteś tonerowym który wyciąga papier z drukarek i wkłada
    tam toner.

    [ ... ]
    > Widzisz, kiedyś też się dokształcałem itp. Byłem ceniony i nie odwalałem
    > kaszany. No i co z tego? Miałem przed sobą pewien szklany sufit i nie mogłem

    Proste, co z tego miałeś - pokazałeś że umiesz, więc jako silny wioślarz
    dostałeś więcej do wiosłowania i taką samą michę.

    > do przeskoczyć ze względu min na młody wiek. Teraz to się nieco zmieniło i

    Ktoś ci powiedział, że jesteś za młody, czy masz za mały staż? Bo w
    pierwszym przypadku powinieneśzacząć myśleć poważniej o zmianie pracy.

    > Tomek

    ja czyli jakub
    Revoke.