PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: "Tomek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Fri, 18 Aug 2006 00:56:33 +0200

    "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> wrote in message
    news:slrnee91so.2k2.proteus@ender.elsat.net.pl...
    > Wiedza jest dostępna za grosze lub wręcz za darmo (lagalnie).
    Tylko "jakość" tej wiedzy jest często żenująca.

    > A w czyim? Chyba nie w moim. :>
    Takie śmieszne :P

    > Takie po których będziesz coś konkretnego wiedział i umiał.
    A za 6 miesięcy mój wspaniały papierek straci ważność - kiepski interes.

    > Nie. Za to będziesz miał kartę przetargową by starać się o lepsze warunki.
    > Aby mieć dobrą pracę trzeba być dobrym, a nie tylko świecić papierkami.
    Z tym ostatnim się nie zgodzę. Znam masę ludzi co ciężko ich nazwać średnimi
    a mają niezłą pracę. Więcej dziś odgrywa szczęście niż wiedza. Przynajmniej
    w tym kraju. Takie powalone czasy.
    A jeśli chodzi o lepsze warunki to jeśli informatyk ma zarabiać tyle co
    pracownik marketu to wolę już pracować w markecie chyba.

    > Cenić też się trzeba umieć. Warto też sobie odświeżyć stare techniki
    > negocjacyjne. Niewiele jest firm, które dadzą Ci więcej, mimo tego że
    > będziesz chciał mniej. Ty też jak idziesz do sklepu po bułki to płacisz
    > tyle
    > ile chce sprzedawca, prawda?
    Oczywiście, ale nie opłaca się być naprawdę dobrym. Utrzymanie wysokiego
    poziomu sporo kosztuje i NAJCZĘŚCIEJ się to nie zwraca. A jak jesteś
    średniakiem to zarabiasz 100pln mniej ale za to masz masę czasu bo się non
    stop nie douczasz.

    > Tak jest! Lepiej się położyć i nic nie robić. I koniecznie narzekać że nic
    > się nie umie, że nic się nie da, że to zależy od szczęścia itd.
    Przyjdź do mnie i zobacz. Pokażę Ci ludzi. Konkretne sytuacje i przykłady.
    Zdziwiłbyś się ile czasu DOBRZY fachowcy szukają czasem pracy.

    > Ja spędzam tyle samo. A w czasie kiedy Ty szukasz wymówek, ja szukam
    > sposobów
    > na polepszenie jakości swojej pracy i polepszenie warunków pracy (także
    > płacowych). Efekt jest taki, że mi pensja z przeciętnej 1 tyś. miesięcznie
    > powoli podchodzi pod 5 tyś. miesięcznie. I nagle pieniądze na szkolenia i
    > certy się znajdują.
    Widzisz, kiedyś też się dokształcałem itp. Byłem ceniony i nie odwalałem
    kaszany. No i co z tego? Miałem przed sobą pewien szklany sufit i nie mogłem
    do przeskoczyć ze względu min na młody wiek. Teraz to się nieco zmieniło i
    jakbym dziś miał 20 lat to może bym się ustawił. A tak - jest nieco ciężej.

    > I żeby nie było - też studiuję. Dziennie i zaocznie.
    No to jesteś dobry - gratuluję. Ja aż tak zdolny niestety nie jestem.

    Pozdrawiam
    Tomek