PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: robbi <r...@n...frompoznan.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sat, 19 Aug 2006 16:23:51 +0200

    Marek napisał(a):

    > ale nie programowal :(
    > Poza tym wgrywanie poprawek odpadloby mu, bo mamy u nas AD i polautomatyczne
    > uaktualnianie komputerow dostepnych publicznie (ok 30 maszyn z Linuxem)

    Ale AD nie zalatwi aktualizacji oprogramownia firm trzecich - od
    Platnika poczynajac po system FK itp.

    Ja tez pracuje w budzetowce i ogolnie powiem ze caly dzial it w
    poniedzialki przeglada Wyborcza - w koncu kazdy cos dla siebie znajdzie.
    Co prawda sa i tacy ktorzy twierdza ze wola miec mniej kasy ale wieksza
    stabilnosc zatrudnienia - ale mnie akurat taka argumentacja nei przekonuje.

    Co do wyngarodzenia ktore watkodawca podal - to powiem szczerze IMHO ze
    to celowo zanizona kwota aby skutecznie odstraszyc kandydatow z zewnatrz
    i dac stanowisko jakiemus znajomemu krolika ktory na umowie dziwnym
    trafem dostanie wiecej plus jakies bonusy. To samo tyczy sie wymagan -
    dla krewnego krolika beda one znacznie mniejsze.
    Znam takie zagrywki z autopsji - ot takie standardowe budzetowe bagienko.

    --
    pzdr
    robbi