PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
  • Data: 2006-08-15 21:12:01
    Temat: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Aug 2006 22:48:02 +0200, Marek <m...@p...pl>
    w <ebtc2v$jdb$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Praca przy komputerze, to nie jest praca szkodliwa. O pracy gornika mozesz tak
    mowic, natomiast w przypadku pracy przy komputerze mozna mowic o pracy uciazliwej,
    czy jakos podobnie (zrodlo BHP).

    Whatever, dodatek za to miałem.

    > Z drugiej strony mam komputer w pracy, bo instytucja uznala, ze praca przy
    komputerze jest szkodliwa i dostalem dodatek...O co chodzi....? Ustawa ustawie nie
    rowna...?
    > Aha, dodatek ten wynosi...chyba 20 PLN netto. Miesiecznie oczywiscie :)

    On był jakoś powiązany z wysokością pensji i liczbą godzin:
    zasadnicza 1100, 1/2 etatu -> 25.30
    zasadnicza 1500, cały etat -> 61
    Zakładając, że dyrektorka miała tak z 3, 4x więcej to 200 nie chodzą
    piechotą.

    Możesz ustawić mailera żeby zawijał wiersze?

    ja czyli jakub
    Revoke.