PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
  • Data: 2006-08-15 20:40:24
    Temat: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hq33e21j5cn2aiek2rcheduivhgg5bj2e7@4ax.com...

    > .... teraz wystarczy bedąc zatrudnionym za 1200netto wykorzystać fakt
    > że firma opłaca studia,ZUSy,srusy, założyc własną działalność (wtedy
    > koszty stałe czyli ZUS to marne grosze), zgadać się z kimś podobnym do
    > siebie i kupić od niego drożej ale na jednej fakturze, zaś on kupi od
    > Ciebie i Ty mu wystawisz wszystko na jednej fakturze :>

    pracuje tam i oferowalem firmie piekne oprogramowanie (wlasne), ktore de facto firma
    potrzebuje.
    Wszyscy byli na tak, nawet na wielkie tak i nawet zgodzili sie co do kwoty, ale
    pojawil sie jedem problem, ktory przesadzil o rezygnacji.
    Firma nie miala jak sie ze mna rozliczyc...Oni chcieli fakture, ale ja nie wystawie,
    bo widnieje na niej moje nazwisko. Nikt ze znajomych nie zalozy DG, bo nie bedzie
    odpowiadal za (mozliwe) cudze bledy - soft, etc, etc.
    A przeciez mozna sie rozliczyc w postaci nagrody, jako uznania osiagniec -
    rozmawialem z ksiegowa i powiedziala, ze tak mozna i sa na to srodki. Sam program
    bylby na licencji freeware, wiec nie musialbym go sprzedawac.
    Wniosek z tego taki, ze to nie budzetowka winna, czy system, ale ludzie, ktorym nie
    chce sie myslec i ktorzy sami sobie utrudniaja zycie...