PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sun, 13 Aug 2006 18:48:47 +0200

    heh, nie mow nie mow. U mnie ludzie (inny dzial,kobitki) dostaja ca. 900
    netto, a jak to ktos powiedzial kiedys - wygonili je mezowie zeby przed
    telewizorem nie siedzialy ;)

    Nie mówię. Wiem. Pracuję w IT. A że są osoby (jak to mówisz "kobitki")
    biorące jako referenci po 900 zł. Cóż. Są ale one nie są programistkami.
    Zobacz ile bierze główny księgowy lub dyrektor waszej instytucji, a 900 zł
    to niestety smutna prawda naszej budżetówki, służby zdrowia itede.

    >Pffff, wiesz co. Tu nie ma czegos takiego. Sa plany, sa wyniki i co ? Sa bo
    sa, nic z nich nie wynika. Zalozone terminy realizacji rzadko kiedy
    pokrywaja sie z >rzeczywistymi. Budzety tak samo. Wladza firmy
    zatrudniajacego ca. 150 osob jest w rekach jednej osoby (dyrektora), ktory w
    ogole sie do tego nie nadaje

    Jak dla mnie to jakaś paranoja. Nic nie wynika bo nikt nie egzekwuje. Ani
    wykonania ani odpowiedzialności. Nikt też tego nie kontroluje ani nie
    rozlicza (np NIK). A jeżeli już, to odpowiedzialność i tak nie jest po
    kontroli egzekwowana. Budżetówka, nie budżetówka mechanizmy zarządzania są
    te same.
    W biznesie za brak efektów i niedotrzymywanie planów nakłada się kary
    umowne- finansowe (kontrahentom) a nieudolnie zarządzający albo mają
    obcinane potencjalne dodatki (premie nagrody itp) albo wylatują jeżeli nie
    ma żadnej poprawy.
    To co piszesz jest po prostu dołujące. Pieniądze publiczne (czyli podatnika)
    są wyrzuane w błoto, a podatnicy mają to gdzieś. Mniej by to było bolesne
    gdyby z tych pieniędzy ktoś, ktokolwiek korzystał, ale one są po prostu
    marnotrawione. Podatnicy mają to gdzieś bo nie wiedzą że urzędy pracują dla
    podatników i za ich pieniądze, a w dodatku przez długie lata wpojono im że
    urzedy są nietykalne.
    Do społeczeństwa obywatelskiego mamy jeszcze lata świetlne.
    --
    Jackare