PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    From: "Marek" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Date: Sat, 12 Aug 2006 16:14:04 +0200

    > Ktos kto posiada umięjętności projektowania, wykonania strony internetowej
    > jeszcze do tego talent graficzny 1200 zł miesiecznie dorobi sobie bez
    trudu
    > zdalnie specjalnie nawet sie nie wysilajac i pracujac tylko zdalnie.
    >
    > Jezeli do tego potrafi jeszcze programowac to dorobi sobie drugie 1200.

    a u nas 1200 lacznie :)

    > To jest robota glupiego. W Polsce sa juz dostepne takie uslugi finansowe
    jak
    > np leasing odnawialny sprzetu komputerowego etc. Wymiana CPU? Wozenie CRT
    do
    > naprawy??? Wymiana starych CRT na nowe LCD juz po kilku latach amortyzuje
    sie
    > na samych kosztach pradu - ale w budzetowkach jeszcze w taki sposob tego
    nie
    > licza - prawda bo nadal trzeba oszczedzac zeby pokryc ogromne marnotrastwo
    > srodkow wynikajace ze zlego zarzadzania...

    nie mow, bo nie psuje sie on tak szybko, natomiast jesli zakup finansowany
    jest z miasta (czyt. za darmo), to dlaczego nie brac nowego ?

    > Taki jednoosobowy "helpdesk do wszystkiego" to najgorsze co moze byc. Po
    kilku
    > latach funkcjonowania czegos takiego ludzie z tego korzystajacy moga juz
    tylko
    > pracowac na poczcie bo do niczego innego sie juz nie beda nadawac.
    Zmierzam do
    > tego, ze samo istnienie takiego "ludzika" do pomocy, ktorego wola sie do
    kazdej
    > pierdoly powoduje, ze wola sie go do wszystkiego bo jest to prostsze niz
    > samodzielne myslenie.

    > ps. Krotko mowiac Marku - zwiewaj z tej firmy poki mozesz... ;)

    ja na przyklad mam inne stanowisko niz te ktore opisuje. Czlowiek przychodzi
    totalnie wypompowany, bo kierownikiem jest osoba, ktora zajmuje sie
    serwerami, klientami, kopiami, vpn-ami, bazami, programowaniem php, domena,
    linuxem, solarisem....dlugoby wymieniac. Oprocz tego wszelkimi papierami,
    testowaniem programow.
    Natomiast ja ?....kierownik bierze sie za cos, co uzgodnil z dyrektorem
    (zero pojecia o komputerach), a ten moj kierowniczek zgadza sie na wszystko,
    nawet najbardziej idiotyczne pomysly dyrka. Nie ma mu sie co dziwic skoro od
    razu po studiach tutaj przyszedl, byla to jego pierwsza praca i innego
    swiata nie zna :)
    To tak, jak wychowywanie malp w zoo, wypusc na wolnosc to albo powroca, albo
    zgina na wolnosci.
    Co mi zostaje ? Sam sie ostatnio nad tym zastanawialem :)
    Poki co tworze szkielety programow komercyjnych dla siebie i predzej
    zatrudnie sie sam jako programista :)
    Tam pracuje, co by sfinansowac projektowanie, aczkolwiek jestem otwarty na
    wszelkie sensowne propozycje.

    Gdyby ktos to czytal, to jednak przestrzegam przed praca w budzetowce. A co,
    mamy wolnosc slowa, nie ? :)
    Chyba, ze dyrektorem, vice jest osoba ktora ma pojecie o informatyce,
    przeplywie informacji...kurde moze na takie pojde...? ;)

    > To nie ja głosowałem na PiS.

    cyt. "jeszcze polska nie zginela, poki....." :)