PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy › Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
  • Data: 2006-08-13 13:26:40
    Temat: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    - 3 byly rzeczywiscie niezle i ewidentnie robily kariere jako
    pracownicy merytoryczni (ewidentnie pojda wyzej albo przejda do biznesu
    - branza: fundusze unijne). Oczywiscie, byly w pracy "z rekomendacji"
    partii tworzacych koalicje (odp:samorzadowa i rzadowa).
    - 5 byly niezle, ale tylko w zakresie umiejetnosci "administracyjnych"
    - tj koneksji, ukladow i znajomosci kruczkow (a wiec skazane na prace w
    administracji publ)
    - 20 - cos umialy, na poziomie przecietnego pracownika w biznesie +
    przejawialy chec do nauki bez uzycia bata
    - 72 - dno i wodorosty = prawie zero wiedzy, nikla ilosc wykonywanej
    jakiejkolwiek pracy, brak checi zmian i rozwoju.

    Tak wygladaja zaobserwowane przeze mnie realia.

    A ja tak krytycznie ocenialem swoje umiejetnosci...:)
    Kurcze, zaczne startowac na stanowiska o wiele wyzej :)