PracaGrupypl.praca.dyskusje[IT] USA - strategia › Re: [IT] USA - strategia
    From: <m...@b...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [IT] USA - strategia
    Date: Mon, 26 Jan 2004 13:37:03 -0000

    "Zim" <z...@y...co.uk> wrote in message
    news:8ff289f2.0401200829.5388a6a8@posting.google.com
    > Heh, nie jest z tym az tak zle. Okazuje sie, ze niektore firmy
    > zaczynaja juz sie wyprowadzac z Indii. Dla przykladu ostatnio Dell
    > oglosil przeniesienie swojego call center spowrotem do US.

    na marginesie: jednak jest tak zle, a strasza, ze bedzie gorzej. Faktycznie
    dell i kilka innych firm wrocilo z indii do kraju, ale tylko z call centers
    obslugujacymi klientow z duzych firm, reszta zostaje (we are firmly commited
    to a continuous development of sound business relationships with our
    partners in India, etc :))).
    Co wskazuje na to, jak wysoko / nisko sobie cenia klientow - firmowych i
    indywidualnych ;)
    A trend PODOBNO (wg tego, co czytuje w prasie) ma sie gwaltownie rozwinac,
    siegajac coraz wyzej na rynku IT.
    nb moje doswiadczenia z lokalna pomoca IT (dla odmiany plusnet ;) sa rownie
    kiepskie, co z indyjska, i nie mowie o sales, tylko IT, ktorzy powinni
    wiedziec, o czym mowia, a wygaduja bzdury zatrwazajace :(
    jaka placa, taka praca.
    ale - OT...

    marek