PracaGrupypl.praca.dyskusje[IT] USA - strategia › Re: [IT] USA - strategia
  • Data: 2004-01-20 17:59:36
    Temat: Re: [IT] USA - strategia
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To pytanie mialoby sens jakies 5 lat temu. Teraz sporo amerykanskich
    > inzynierow jest bez pracy, wiec z zagranicy przyjmuja tylko nielicznych.
    > Wiec jesli nie jestes np. jednym z nielicznych w kraju specjalistow
    wysokiej
    > klasy od superkomputerow to zapomnij

    tego typu odpowiedzi raczej sobie daruj. wiadomo - jak określisz sobie cel
    to nic tylko go realizować.
    generalnie, jest podobnie jak w polsce czy innych krajach europejskich.
    duże firmy wolą prowadzić rekrutację przez pośredników (bo ich stać)
    mniejsze same szukają.
    stany to kraj w którym każdy ma możliwość korzystania z komputerów i
    internetu, stąd większość ogłoszeń będziesz miał w internecie.
    generalnie określ sobie grupę docelowych pracodawców i do nich kieruj swoje
    oferty.
    możesz też "na pałę" strzelać do każdego, ale nie dziw się jak 99,9% nawet
    nie zauważy cię wogóle.

    Nie ma znaczenia, czy w polsce, anglii, szwecji, stanach czy kanadzie. po
    prostu jak chcesz, to znajdziesz.
    tak przynajmniej ja podchodzę, a jak mnie odrzucają to przyjmuję że po
    prostu za słabą ofertę złożyłem

    pozdr
    gromax