PracaGrupypl.praca.dyskusje[IT] CV do oceny. I dyskusji. › Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji. Odpowiedzi...
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji. Odpowiedzi...
    Date: Fri, 07 Oct 2005 07:57:09 +0200

    T.Pochopny napisał(a):
    > No prawie orkiestra.
    > (takie zycie)
    Ale pracodawca zazwyczaj szuka pracownika ktory jest specjalista w
    jednej konrketnej dziedzinie a na pozostalych zna sie dobrze. A jesli
    ktos jest specjalista we wszystkim to de facto moze nic nie umiec ale do
    wszystkiego sie wtracac nawet jesli temat nie bedzie nalezal do jego
    obowiazkow. Znasz powiedzenie "jak ktos/cos jest do wszystkiego, to jest
    do niczego'?
    > Hmmm, tak jak pisal kol. "czarny" bedzie trzeba to przepisac na nowo,
    > bo sie nie rozumiemy...
    > - na gorze jest napisane czym (i ile tego bylo) zajmowala sie firma
    > - na dole, w podpunktach, to robil TEN pracownik
    > (a w firmie pewnie byl jeszcze (nie)jeden podobny spec
    > i ilosc roboty rozdzielala sie na kilku)
    1) Wiec chyba przebuduj, bo wychodzi na to, ze to Ty zes sie zajmowal
    kompleksowa obsluga firm
    2) To czym sie zajmowala firma napisz w skrocie - jedno, max dwa zdania.
    To Ty szukasz pracy nie firma
    > To za duzo, czy za malo ???
    Powinno byc: za duzo danych, za ma szczegolow
    > Hmmm,
    > ale z drugiej strony szkoda byloby
    > nie wpisywac czegos co czlowiek umie i potrafi.
    CV ma byc przystosowane do konkretnego pracodawcy. Jesli ja bym szukal
    admiinstratora sieci komputerowej, to fakt ze gosc potrafi obslugiwac
    programy ksiegowe bylby dla mnie malo wzruszajacy. Czesc informacji jest
    nadmiarowa
    1) Czy mozna administrowac siecia komputerowa nie administrujac serwerami?
    2) Doradztwo, szkolenia, hardware - traktuja defacto o tym samym
    3) Czym sie rozni helpdesk od serwisowania programow ksiegowych?
    Przemysl na jakie stanowisko chcesz aplikowac i czy wszystkie te
    informacje musisz tak szczegolowo podawac.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl