PracaGrupypl.praca.dyskusje[IT] CV do oceny. I dyskusji. › Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji.
  • Data: 2005-10-07 17:34:24
    Temat: Re: [IT] CV do oceny. I dyskusji.
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jackare [Fri, 7 Oct 2005 08:48:25 +0200]:

    > Ludzie pracujacy w niewielkich firmach albo "na wlasnym"
    > bardzo czesto zajmuja sie wszystkim. Bardzo czesto robia
    > wszystko to dobrze.

    Przecież nie mówię że nie. Zakładam, że skoro pracował i go
    nie wylali, to robił swoją działkę dobrze.

    Ja piszę o czymś innym: z tej listy kompletnie nie wynika,
    kim ten ktoś jest, w czym widzi swoją przyszłość, w czym
    jest lepszy niż inni z podobnym CV. Z tego wyłania się obraz
    człowieka, który niczym konkretnie się nie zajmuje, łapie
    raz to raz tamto do porobienia i leci dalej. A to nie jest
    zazwyczaj poszukiwany przez pracodawców "zawód" ;)

    > Jestem podobnym przykladem takiego doswiadczenia:

    A potrafisz mi odpowiedzieć kim jesteś z zawodu?
    Albo w czym się specjalizujesz?
    Czy jaki masz plan dotyczący swojej ścieżki zawodowej?

    Jeśli potrafisz, to nie ma najmniejszego problemu, bo swoje
    CV będziesz umiał dopasować do tych odpowiedzi.

    Kira

    --
    Poszukiwany/Poszukiwana:
    * zarabiający/-a 1400