PracaGrupypl.praca.dyskusjeINŻ.KONSULTANT-WROCŁAW-INWESTYCJE UE › Re: INŻ.KONSULTANT-WROCŁAW-INWESTYCJE UE - podyskutujmy !!!
    From: "GreG" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: INŻ.KONSULTANT-WROCŁAW-INWESTYCJE UE - podyskutujmy !!!
    Date: Mon, 10 Feb 2003 21:02:21 +0100

    Użytkownik "Jan Lech Zioberski" <z...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b28qie$2u3

    > Szanowni Państwo,
    > jestem inżynierem budownictwa od 25 lat i zajmuję się właśnie inwestycjami.
    > Od kilku lat prowadzę jako inżynier budowy lub Project Manager (mam
    > międzynarodowe uprawnienia PM jako jedna z niewielu osób w Polsce)inwestycje
    > przemysłowe. Znam procedury FIDIC, gdyż wg tych procedur nadzorowałem m.in.
    > budowę zakładu Legrand w Ząbkowicach Śl. Ponadto byłem inżynierem budowy hali
    > Makro Cash and Carry, nadzorowałem Galerię Dominikańską, obiekt specjalny NBP
    > we Wrocławiu, hale przemysłowe w całej Polsce dla inwestora niemieckiego
> [...]

    Mysle, ze by nadac temu watkowi cechy dyskusji dla porownania przedstawie moja
    osobe i postawie pytanie: "Czy mam jakies szanse?"

    Jestem magistrem inzynierem budownictwa. Studia ukonczylem w roku 2001,
    a od 3lat aktywnie pracuje w zawodzie. Przez 2,5 roku pracowalem w biurze
    projektow w charakterze kreslarza CAD, a potem asystenta projektanta.
    Obecnie jako asystent projektanta wykonuje obliczenia statyczne, rysunki
    do projektow budowlanych i wykonawczych oraz jestem odpowiedzialny za kontakty
    z zagranicznymi partnerami. Prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza.

    Biegla znajomosc jezyka angielskiego w mowie i poswiadczyc moge uzyskanym w 1995
    roku certyfikatem FCE. Znajomosc jezyka niemieckiego oceniam jako dobra.
    Z procedurami FIDIC zetknalem sie podczas rocznego stypendium w Danii, gdzie
    m.in. ukonczylem kurs FIDIC. Znam prawo budowlane. Nie posiadam uprawnien
    budowlanych, nie pracowalem na budowie.
    Komputer jest moim podstawowym narzedziem pracy, umiem sie nim doskonale
    poslugiwac.
    Posiadam prawo jazdy kat.B, mieszkam we Wroclawiu.

    Z powazaniem
    GreG
    g...@N...wp.pl