PracaGrupypl.praca.dyskusje › INŻ.KONSULTANT-WROCŁAW-INWESTYCJE UE

  • 1. Data: 2003-02-10 15:45:49
    Temat: INŻ.KONSULTANT-WROCŁAW-INWESTYCJE UE
    Od: "Konsultant" <p...@o...pl>

    Poszukujemy współpracownika do pracy (po odpowiednim przeszkoleniu) w
    charakterze inżyniera konsultanta,
    przy realizacji inwestycji współfinansowanych przez Unię Europejską, w
    naszym biurze we Wrocławiu
    Wymagania stawiane kandydatowi/kandydatce:
    1. Ukończone wyższe studia techniczne w jednym z kierunków : budownictwo,
    ochrona środowiska, inżynieria sanitarna, architektura,
    + gotowość do pogłębiania wiedzy - WARUNEK BEZWZGLĘDNY
    2. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - WARUNEK
    BEZWZGLĘDNY
    3. Biegłe posługiwanie się komputerem - arkusz Excel, Word, poczta
    elektroniczna, zasoby internetu - WARUNEK BEZWZGLĘDNY
    4. Prawo jazdy kat. B - gotowość do wyjazdów w teren (woj. dolnośląskie) -
    WARUNEK BEZWZGLĘDNY
    5. Wysoka kultura osobista, łatwość wysławiania się, umiejętność pracy w
    zespole - WARUNEK BEZWZGLĘDNY.
    Mile widziane, choć nie niezbędne :
    1. Praktyka w wykonawstwie budowlanym lub nadzorach inwestycji ,
    uprawnienia budowlane, znajomość procedur FIDIC
    2. Znajomość podstawowych zagadnień prawnych z zakresu prawa budowlanego,
    ustawy o zamówieniach publicznych,
    kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego.
    3. Zamieszkanie na terenie Wrocławia

    Zgłoszenia zawierające aktualne CV oraz charakterystykę kandydata /
    kandydatki prosimy przesłać na adres e-mail:
    p...@o...pl
    Osoby spełniające nasze oczekiwania zostaną zaproszone na bezpośrednią
    rozmowę do naszego biura we Wrocławiu

  • 2. Data: 2003-02-10 18:21:02
    Temat: Re: INŻ.KONSULTANT-WROCŁAW-INWESTYCJE UE
    Od: "Jan Lech Zioberski" <z...@N...gazeta.pl>

    Konsultant <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > p...@o...pl
    > Osoby spełniające nasze oczekiwania zostaną zaproszone na bezpośrednią

    Szanowni Państwo,
    jestem inżynierem budownictwa od 25 lat i zajmuję się właśnie inwestycjami.
    Od kilku lat prowadzę jako inżynier budowy lub Project Manager (mam
    międzynarodowe uprawnienia PM jako jedna z niewielu osób w Polsce)inwestycje
    przemysłowe. Znam procedury FIDIC, gdyż wg tych procedur nadzorowałem m.in.
    budowę zakładu Legrand w Ząbkowicach Śl. Ponadto byłem inżynierem budowy hali
    Makro Cash and Carry, nadzorowałem Galerię Dominikańską, obiekt specjalny NBP
    we Wrocławiu, hale przemysłowe w całej Polsce dla inwestora niemieckiego
    (VEGLA,BAHLSEN), a potem francuskiego (Saint Gobain). Znam doskonale Prawo
    Budowlane oraz inne obowiązujące przepisy dot. budownictwa.Obecnie prowadzę w
    Gdańsku budowę centrum handlowego GCH MANHATTAN. Spełniam wszystkie wymogi
    oprócz jednego - posiadam średnią znajomość języka niemieckiego, natomiast
    nie znam angielskiego. Mieszkam na peryferiach Wrocławia.Gdybyście byli
    Państwo zainteresowani moją ofertą proszę o informację mailową.
    Z poważaniem Jan Lech Zioberski

  • 3. Data: 2003-02-10 20:02:21
    Temat: Re: INŻ.KONSULTANT-WROCŁAW-INWESTYCJE UE - podyskutujmy !!!
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Lech Zioberski" <z...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b28qie$2u3

> [...]
    > nie znam angielskiego. Mieszkam na peryferiach Wrocławia.Gdybyście byli
    > Państwo zainteresowani moją ofertą proszę o informację mailową.

    Mysle, ze by nadac temu watkowi cechy dyskusji dla porownania przedstawie moja
    osobe i postawie pytanie: "Czy mam jakies szanse?"

    Jestem magistrem inzynierem budownictwa. Studia ukonczylem w roku 2001,
    a od 3lat aktywnie pracuje w zawodzie. Przez 2,5 roku pracowalem w biurze
    projektow w charakterze kreslarza CAD, a potem asystenta projektanta.
    Obecnie jako asystent projektanta wykonuje obliczenia statyczne, rysunki
    do projektow budowlanych i wykonawczych oraz jestem odpowiedzialny za kontakty
    z zagranicznymi partnerami. Prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza.

    Biegla znajomosc jezyka angielskiego w mowie i poswiadczyc moge uzyskanym w 1995
    roku certyfikatem FCE. Znajomosc jezyka niemieckiego oceniam jako dobra.
    Z procedurami FIDIC zetknalem sie podczas rocznego stypendium w Danii, gdzie
    m.in. ukonczylem kurs FIDIC. Znam prawo budowlane. Nie posiadam uprawnien
    budowlanych, nie pracowalem na budowie.
    Komputer jest moim podstawowym narzedziem pracy, umiem sie nim doskonale
    poslugiwac.
    Posiadam prawo jazdy kat.B, mieszkam we Wroclawiu.

    Z powazaniem
    GreG
    g...@N...wp.pl

  • 4. Data: 2003-02-10 20:18:50
    Od: "Konsultant" <p...@o...pl>

    Na zgloszenia odpowiadamy bezposrednio zainteresowanym.
    pozdrowienia