PracaGrupypl.praca.dyskusjeINŻ.KONSULTANT-WROCŁAW-INWESTYCJE UE › Re: INŻ.KONSULTANT-WROCŁAW-INWESTYCJE UE
    From: "Jan Lech Zioberski" <z...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: INŻ.KONSULTANT-WROCŁAW-INWESTYCJE UE
    Date: Mon, 10 Feb 2003 18:21:02 +0000 (UTC)

    Konsultant <p...@o...pl> napisał(a):

    > Poszukujemy współpracownika do pracy (po odpowiednim przeszkoleniu) w
    > charakterze inżyniera konsultanta,
    > przy realizacji inwestycji współfinansowanych przez Unię Europejską, w
    > naszym biurze we Wrocławiu
    > Wymagania stawiane kandydatowi/kandydatce:
    > 1. Ukończone wyższe studia techniczne w jednym z kierunków : budownictwo,
    > ochrona środowiska, inżynieria sanitarna, architektura,
    > + gotowość do pogłębiania wiedzy - WARUNEK BEZWZGLĘDNY
    > 2. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - WARUNEK
    > BEZWZGLĘDNY
> [...]

    Szanowni Państwo,
    jestem inżynierem budownictwa od 25 lat i zajmuję się właśnie inwestycjami.
    Od kilku lat prowadzę jako inżynier budowy lub Project Manager (mam
    międzynarodowe uprawnienia PM jako jedna z niewielu osób w Polsce)inwestycje
    przemysłowe. Znam procedury FIDIC, gdyż wg tych procedur nadzorowałem m.in.
    budowę zakładu Legrand w Ząbkowicach Śl. Ponadto byłem inżynierem budowy hali
    Makro Cash and Carry, nadzorowałem Galerię Dominikańską, obiekt specjalny NBP
    we Wrocławiu, hale przemysłowe w całej Polsce dla inwestora niemieckiego
    (VEGLA,BAHLSEN), a potem francuskiego (Saint Gobain). Znam doskonale Prawo
    Budowlane oraz inne obowiązujące przepisy dot. budownictwa.Obecnie prowadzę w
    Gdańsku budowę centrum handlowego GCH MANHATTAN. Spełniam wszystkie wymogi
    oprócz jednego - posiadam średnią znajomość języka niemieckiego, natomiast
    nie znam angielskiego. Mieszkam na peryferiach Wrocławia.Gdybyście byli
    Państwo zainteresowani moją ofertą proszę o informację mailową.
    Z poważaniem Jan Lech Zioberski