PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE ZARABIA SRZEDAWCA W SALONIE FIRMOWYM IDEI

  • 1. Data: 2004-01-21 17:27:26
    Temat: ILE ZARABIA SRZEDAWCA W SALONIE FIRMOWYM IDEI
    Od: "Marta Piatek" <m...@p...onet.pl>

    LUDZIE, POMOCY, JESLI PRACUJE KTOŚ Z WAS W SALONIE FIRMOWYM IDEI, TO JAKI
    JEST TAM SYSTEM WYNAGRODZENIA, PROWIZJA, TRZEBA ZALOZYC DZIALALNOŚĆ, CZY
    STALE WYNAGRODZENIE. MAM ROZMOWE W SPRAWIE PRACY I NIE WIEM ILE TACY LUDZIE
    ZARABIAJĄ!!!!!! PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDZ. BARDZO
    PROSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MARTUNIA

  • 2. Data: 2004-01-21 18:21:58
    Temat: Re: ILE ZARABIA SRZEDAWCA W SALONIE FIRMOWYM IDEI
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Marta Piatek wrote:
> [...]
    > STALE WYNAGRODZENIE. MAM ROZMOWE W SPRAWIE PRACY I NIE WIEM ILE TACY LUDZIE
    > ZARABIAJĄ!!!!!! PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDZ. BARDZO

    Nie drzyj się. (Inaczej mówiąc - wyłącz Caps Locka.)

    Co do meritum - nie wiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 3. Data: 2004-01-21 18:24:05
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marta Piatek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    LUDZIE
    > ZARABIAJĄ!!!!!! PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDZ. BARDZO

    To zależy. Są dwa poziomy wynagrodzenia w zależności od tego, czy sprzedawca
    potrafi obsługiwać CapsLock czy nie.

    Sigurd Pomocny

  • 4. Data: 2004-01-21 18:27:24
    Od: "Berthli" <berthli@_wytnijto_op.pl>

    Najniższa krajowa plus prowizja od sprzedaży.
    Jeżeli trafisz do najlepszego salonu w województwie i sprzedaż najwięcej
    telefonów w salonie i jest to najlepszy miesiąc to 2000 na rękę realne.
    Oczywiście o ile jest to praca w salonie a nie naganiacz.

    Chociaż stawki negocjowane są indywidualnie, więc może będziesz miała lepsze
    warunki. Generalnie 1300 miesięcznie średnio jest do wyciągnięcia. Jest też
    coś do wpisania w CV, doświadczenie, szkolenia - możesz też się wykazać i
    zarobić np. na instalacji oprogramowania.

    Umowy nie podpisujesz z IDEĄ tylko z firmą XXX, która dzierżawi, czy jakoś
    tak, i musi pracować na warunkach narzuconych przez CENTERTEL oraz
    pośredników. Generalnie przyjeżdza gość z Centertela, albo Jadartela
    (dystrybutor) i pyta się dlaczego dzisiaj w dżinsach i nie krawacie...

    Sam tak zaczynałem, szybko zmieniłem i teraz nie narzekam

  • 5. Data: 2004-01-22 12:44:01
    Od: "Lord_Bestia" <l...@o...pl>

    [...]
    > ZARABIAJĄ!!!!!! PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDZ. BARDZO
    > PROSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MARTUNIA

    ... coś u Ciebie z klawiaturą nie tak... chyba CapsLock się zakleszczył....

    --
    Pozdrawiam,

    L e s z e k
    ---
    odpowiadajac USUN_TO z adresu
    remove USUN_TO if you want to reply

  • 6. Data: 2004-01-22 13:08:58
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s****KILL******SPAM@wp.pl>

> [...]
    > pośredników. Generalnie przyjeżdza gość z Centertela, albo Jadartela
    > (dystrybutor) i pyta się dlaczego dzisiaj w dżinsach i nie krawacie...

    Oj chyba troszeczkę Ci się pokręciła:)
    Pytanie było o salon firmowy czyli umowa byłaby z PTK Centertel. Natomiast
    inne punkty to autoryzowani przedstawiciele (np. jadartel) wówczas umowa
    podpisywana jest właśnie z pośrednikiem.
    Pracując w salonie firmowym, jesteś pracownikiem Centertela, i przysługują
    Ci wszelkie uprawnienia socjalne z tego tytułu.
    jeżeli chodzi o wynagrodzenia to z tych wszystkich punktów sprzedaży w SF
    najwięcej się zarabia (co nie znaczy że kokosy)

    ---
    Kasik
    GG:243137