PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-01-21 09:56:45
    Temat: Pytanie o wypowiedzenie
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Witam!
    Chodzi mi o wypowiedzenie o pracę. Obecnie wg kodeksu obowiązuje mnie 3
    miesięczny okres wypowiedzenia (pracuję w firmie już 6 lat). Czy istnieje
    jakaś regulacja prawna, która pozwala ten okres skrócić, np.: jeżeli strony
    dogadają się między sobą (porozumienie stron). Mam nową ofertę pracy i nie
    wydaje mi się, aby nowy pracodawca czekał na mnie aż 3 miesiące! A jak znam
    życie mój obecny pracodawca na pewno będzie "rzucał mi kłody pod nogi".
    Dzięki z góry za informacje.
    Tomi.

  • 2. Data: 2004-01-21 10:00:54
    Temat: Re: Pytanie o wypowiedzenie
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-21 10:56, osoba przedstawiająca się jako "Tomi" napisała:

    > jakaś regulacja prawna, która pozwala ten okres skrócić, np.: jeżeli strony
    > dogadają się między sobą (porozumienie stron). Mam nową ofertę pracy i nie

    Witam,
    Praktycznie sam sobie odpowiedziałeś. Rozwiązać pracę za porozumieniem
    stron możesz w każdym momencie :-) Na tym m.in. polega to dogadanie się.
    Okres wypowiedzenia obowiązuje przy rozwiązaniu za wypowiedzeniem.

    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /

  • 3. Data: 2004-01-21 15:16:23
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl>

    Pe.Ka wrote:
> [...]
    > stron możesz w każdym momencie :-) Na tym m.in. polega to dogadanie się.
    > Okres wypowiedzenia obowiązuje przy rozwiązaniu za wypowiedzeniem.
    mozesz tez odejsc bez okresu wypowiedzenia jezeli pracodawaca nie
    wypelnia swoich obowiazkow, np. nie placi CI za nadgodziny, albo
    poteznie spaznia sie z wyplata pensji.

    mnietuniema