PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia+umowa zlecenie?

  • 1. Data: 2004-01-21 10:51:27
    Temat: okres wypowiedzenia+umowa zlecenie?
    Od: "Magda" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie,

    obecnie jestem w okresie wypowiedzenia (do konca marca b.r.)
    jednoczesnie L4... czy orientujecie sie moze czy w okresie
    wypowiedzenia moge podjac prace na umowe-zlecenie lub inne formy współpracy?)
    zwlaszcza,
    ze jestem na zwolnieniu? Jak to wyglada od strony ZUS-u
    przede wszystkim?

    Pozdrawiam

    Magda

  • 2. Data: 2004-01-21 15:47:00
    Temat: Re: okres wypowiedzenia+umowa zlecenie?
    Od: "Berthli" <b...@o...pl>

    Witam

    Możesz pracować nawet 3 firmach na etat naraz. Doba ma 24 godziny więc 24:3
    = 8 czyli jeszcze weekendy możesz mieć wolne i robić w nie dowolną ilość
    zleceń. Czyli etat nie kłóci się z punktu widzenia KP z innym etatem lub
    zleceniem (o ile oczywiście potrafisz to pogodzić)

    L4 - niezdolność do wykonywania żadnej pracy, wszystko jedno czy etat czy
    zlecenie. Widzę jedną możliwość, jeżeli na umowie zleceniu nie masz
    napisane, że w takie a takie dni musisz być w pracy, tylko jest to zlecenie
    na wykonania jakiejś czynności, to wtedy możesz ją mieć (np. umowa na
    wykonania projektu). Jak tylko wyzdrowiejesz to go zrobisz, nikt Ci nie
    udowodni, że "troszkę" zrobiłeś w czasie "ciężkiej choroby":-) Ale praca za
    barem i umowa zlecenie płatna za godziny już nie przejdzie, chyba, że
    dogadasz się z pracodawcą, i w papierach będą inne dni.

    Pracować na L4 nie możesz - bo ktoś za to płaci...

    Pozdrawiam
    BZ

    http://www.gazeta.pl/usenet/