PracaGrupypl.praca.dyskusjeIDZIE SIĘ WKUR****IC › Re: IDZIE SIĘ WKUR****IC
    From: Rafał <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IDZIE SIĘ WKUR****IC
    Date: Fri, 20 Jun 2003 14:00:20 +0200
    Sender: k...@o...pl@195.205.251.214

    WOJSAL wrote:

    > Po pierwsze primo opanuj emocje. W ten sposob nic nie zdzialasz.

    Fakt :)

    > Gdzie zdobyc praktyke? To proste - tam gdzie chca Ciebie
    > zatrudnic, tam gdzie spelniasz wymagania pracodawcy.

    Na przykład do kopania rowów.
    A serio: sprzedawanie gazet na rogu???

    > Niekoniecznie w miejscu zmaieszkania, niekoniecznie
    > w zawodzie ktory Ci sie podoba.

    Ano niestety, life is brutal...

    > Niestety masz racje. Trudno to nazwac normalnym krajem.
    > Ale w nim zyjemy i musimy wbrew rzadzacym jakos
    > sobie radzic w tej patologii.

    Ale jeśli się ma możliwość zmiany - zmieniaj jak najszybciej kraj
    zamieszkania... Tu będzie nieprędko lepiej...

    > Zaczynasz dobrze kombinowac...

    Popieram... Tylko na to trzeba kasy i kółeczko masz... Nie amsz kasy - idź
    do pracy...

    > Sorry, ale na studia nikt Ci nie kazal isc. To Twoja
    > decyzja i Twoj wybor.

    Gdyby nie poszedł, miałby TYLKO GORZEJ !!!

    > Pytanie: czy PRZED podjeciem studiow zastnaowiles sie
    > gdzie bedziesz pracowal po studiach?

    O - i tu się zaczyna to, co mnie wkurza.
    Facet wybrał studia X, dlatego, że go zainteresowały. A co by było gdyby
    poszedł na inne, dające "sukces" i pewność nie wiadomo czego?
    1. Straty dla niego samego, bo to nie interesowałoby go już na studiach -
    nie byłby wybitny.
    2. Straty dla przyszłych pracodawców - ich pracownik nie stawia swojego
    kierunku ponad wszystko inne.

    W mojej dziedzinie to się liczy, gdyż zawód w większości odbywa się
    samodzielnie w małych i średnich organizacjach, gdzie nikt nie umie
    skontrolować działań wykonywanych przez tego ktosia. I jeśli trafi się
    odpowiedni osobnik... Mogiła...
    Ostatnio słyszałem taką opowiastkę...
    Był sobie A (prawdziwy fachowiec) i B. B złapał A na oglądaniu czegoś i
    doniósł szefowi. Szef wywalił A, został B z zupełnie obcym sprzętem i
    oprogramowaniem, którego pomimo 'odpowiednich' (???) studiów nie umiał
    obsłużyć.
    Nie wiem co dalej, ale B już tam nie pracuje.

    > Rozumiem Twoje rozgoryczenie. Masz tu troche racji.
    > Ale nie do konca.

    Do końca. Dzięki "panience" wspominanej.
    Zresztą u mnie w robocie też widziałem takie przypadki... Najlepszy był
    klient, który zrezygnował, gdyż na bezrobociu miał lepsze warunki...
    niespłacania kredytu studenckiego.

    Ech... Scyzoryk... A raczej maczeta się sama wyjmuje z kieszeni...
    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...