PracaGrupypl.praca.dyskusjeIDZIE SIĘ WKUR****IC › Re: IDZIE SIĘ WKUR****IC
    From: "Ewa Zborowska" <e...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IDZIE SIĘ WKUR****IC
    Date: Thu, 19 Jun 2003 13:55:32 +0000 (UTC)

    w...@g...pl (WOJSAL) napisał(a):

    > Po pierwsze primo opanuj emocje. W ten sposob nic nie zdzialasz.
    > Gdzie zdobyc praktyke? To proste - tam gdzie chca Ciebie
    > zatrudnic, tam gdzie spelniasz wymagania pracodawcy.
    > Niekoniecznie w miejscu zmaieszkania, niekoniecznie
    > w zawodzie ktory Ci sie podoba.
    > W każdym ziarnku jest trochę prawdy. Otworzyć swoją firmę czyli tzw.
    działalność gospodarczą. Wydawałoby się, że pieniądze same powinny lecieć już
    do kieszeni. Ale muszę Was rozczarować. Rozpoczęcie swojego biznesu jest
    jeszcze trudniejsze niż szukanie pracy etatowej. Na sam start trzeba mieć
    ładne co nieco szeleszczących banknotów. Dobra z tym. Firma jest otwarta już.
    Myślicie że od razu będą zysku. Uwaga: można poważnie umoczyć. Koszty firmy
    są już na starcie zaś zyski mogą pojawić się dopiro na horyzoncie i to i tak
    optymistycznie. Ile firm bankrutuje. Chronologia uważam powinna być taka:
    najpierw posadka z dobrą praktyką a potem można rozpatrzyć się za własnym
    biznesem.