PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hiszpania

  • 1. Data: 2004-07-25 11:16:13
    Temat: Hiszpania
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl>

    chcialbym sie cos dowiedziec o zalatwieniu legalnej pracy .tzn mam cos na
    uwadze ale chodzi mi wlasnie jak dlugo trwa i jakie trzeba zalatwic w Polsce
    formalnosci.dzieki

  • 2. Data: 2004-07-26 09:01:59
    Temat: Re: Hiszpania
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 25 Jul 2004 13:16:13 +0200, Krysztof <e...@p...onet.pl>
    napisał:

    > chcialbym sie cos dowiedziec o zalatwieniu legalnej pracy .tzn mam cos na
    > uwadze ale chodzi mi wlasnie jak dlugo trwa i jakie trzeba zalatwic w
    > Polsce
    > formalnosci.dzieki

    Ja tez dostalem w sobote- mail z podanym telefonem w Hiszpanii. Prace typu
    budowlanego, kontrakt 8-miesieczny, 8-euro na godzine.
    Na pytanie mail o wiecej szczegolow nie dostalem jak dotad odpowiedzi.
    Czy mowisz o tej samej propozycji?

  • 3. Data: 2004-07-26 13:42:26
    Temat: Odp: Hiszpania
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl>

    dostalem to samo dzis dzwonie okaze sie co to jest .Krzysztof jak chcesz
    pisz na mail k...@i...pl
    Użytkownik Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:o...@6...233.223.195-ip-bimap.sal
    sa.pl...