PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv europejskie

  • 1. Data: 2004-07-24 19:41:41
    Temat: cv europejskie
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@g...pl>

    Pytanie do osób zajmujących się rekrutacją: czy spotkaliście się kiedyś
    w pracy z aplikacją zawierającą "życiorys europejski"? Co o nim
    sądzicie?

    http://www.cedefop.eu.int/transparency/cv.asp

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-07-24 19:48:27
    Temat: Re: cv europejskie
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2004 21:41:41 +0200, Krzysztof Kosminski
    <k...@g...pl> napisał:

    > Pytanie do osób zajmujących się rekrutacją: czy spotkaliście się kiedyś
    > w pracy z aplikacją zawierającą "życiorys europejski"? Co o nim
> [...]

    Znam czlowieka (a wlasciwie firme), ktory w takim formacie przesyla
    aplikacje marynarzy polskich do firm zagranicznych szukajacych
    pracownikow.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-07-24 21:17:46
    Od: "mufina" <r...@p...onet.pl>

    > Pytanie do osób zajmujących się rekrutacją: czy spotkaliście się kiedyś
    > w pracy z aplikacją zawierającą "życiorys europejski"? Co o nim
> [...]

    A jaka jest różnica między tym europejskim a tym, jaki obowiązuje aktualnie w
    POlsce? BO ja nie widzę prawie żadnej różnicy między moim a tym europejskim.

  • 4. Data: 2004-07-24 21:53:37
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@g...pl>

    Dnia 24 Jul 2004 23:17:46 +0200, mufina napisał(a):

    > A jaka jest różnica między tym europejskim a tym, jaki obowiązuje aktualnie w
    > POlsce? BO ja nie widzę prawie żadnej różnicy między moim a tym europejskim.

    IMVHO mało popularne jest w Polsce umieszczanie informacji o
    kompetencjach społecznych, organizacyjnych, technicznych i uzdolnieniach
    artystycznych. Poza tym w zaleceniach polskich doradców personalnych
    firm zajmujących się rekrutację widzę zalecenia, by maksymalnie skracać
    CV, a to proponowane przez CEDEFOP jest raczej strasznie długie i jakieś
    takie rozlazłe.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2004-07-25 00:19:06
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2004 23:53:37 +0200, Krzysztof Kosminski
    <k...@g...pl> napisał:

> [...]
    > firm zajmujących się rekrutację widzę zalecenia, by maksymalnie skracać
    > CV, a to proponowane przez CEDEFOP jest raczej strasznie długie i jakieś

    Porownaj projekt konstytucji europejskiej z konstytucja USA i chyba juz
    bedziesz wiedzial efektem jakich trendow jest taki uklad wymuszajacy
    nadmiar informacji.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2004-07-25 08:30:53
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "mufina" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jaka jest różnica między tym europejskim a tym, jaki obowiązuje
    aktualnie w
    > POlsce? BO ja nie widzę prawie żadnej różnicy między moim a tym
    europejskim.

    Witam,

    CV Europejscie ma na celu ustandaryzowanie zyciorysow zawodowych. Pracodawca
    bedzie wiedziec gdzie szukac konkretnych informacji i nie bedzie musial
    przebijac sie przez bzdurne opisy ktore wg kogos sa wazne z jego punktu
    widzenia.
    Ja osobiscie uzywam tego standartu CV od blisko 2 lat i jestem zadowolony bo
    jest klarowny i przejrzysty dlamnie jak i dla pracodawcy (uslyszalem juz
    nawet taka opinie ze solidnie przygotowane CV a to na poczatek sie bardzi
    liczy)

    salut
    Piotrek,

  • 7. Data: 2004-07-25 09:40:11
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    krzysztofsf wrote:

    > Porownaj projekt konstytucji europejskiej z konstytucja USA i chyba juz
    > bedziesz wiedzial efektem jakich trendow jest taki uklad wymuszajacy
    > nadmiar informacji.

    Nie widzę związku między jednym, a drugim. Konstytucje to akty prawne i
    oczywiście wyższość konstytucji USA nad tym europejskim gniotem jest
    wyraźna. Natomiast CV to dokument informacyjny.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 8. Data: 2004-07-26 08:16:48