PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w kawiarni internetowej

  • 1. Data: 2004-07-23 17:55:16
    Temat: Zarobki w kawiarni internetowej
    Od: s...@v...pl

    Piszę, bo pogooglałem archiwum, ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie,,Na
    jakie zarobki można liczyć przy obsłudze klientów w kawiarnii internetowj?"
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2004-07-23 18:13:18
    Temat: Re: Zarobki w kawiarni internetowej
    Od: "M" <m...@W...gaz-eta.pl>

    5-6/h, z reguły piszą w takich ogłoszeniach ze zlecenie
    i tylko dla uczących się. - we Wrocławiu

  • 3. Data: 2004-07-23 19:20:20
    Od: JaZ <naaa@WYWAL_TOo2.pl>

    Użytkownik M napisał:

    > 5-6/h, z reguły piszą w takich ogłoszeniach ze zlecenie
    > i tylko dla uczących się. - we Wrocławiu

    ja pracowałbym nawet za 3 zl/h. Szkoda tylko, że w Krakowie nikt nie
    poszukuje do osób do kafejki :)