PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife › Re: Herbalife
    From: "Parasite" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Herbalife
    Date: Tue, 30 Sep 2003 11:50:41 +0200

    Bylem na takim spotkaniu bo bylem juz bardzo zdesperowany bezrobociem i
    uwierz mi
    ze nigdy w zyciu nie bylbym w stanie zarobic takiej kasy o jakiej ci ludzie
    mowili
    (pranie mozgu przez 2 godziny) i to jeszcze wypytywanie sie o czlonkow
    rodziny i znajomych
    czy ktos ma problemy zdrowotne czy ich nie ma. A co to ich ku..wa obchodzi.
    Spotkanie organizowala cala rodzina ktora juz od ponad 2 lat siedziala w tym
    interesie.
    Spotkanie bylo zorganizowane w prywatnym mieszkaniu tej rodziny, a ze tam
    bylem
    moglem zauwazyc ze jak ktos "niby" zarabia takie pieniadze o ktorych mowili
    to chociaz raz na
    pare lat mogliby odmalowac mieszkanko lub czesciej tam sprzatac, bo nie
    wygladalo w tym
    mieszkaniu jakby im sie kasa przelewala. Po samym wyposazeniu mieszaknia
    sprzecie itp.
    widac czy ludzie maja pieniadze czy tez narzekaja na ich brak.

    Najgorsze jest to ze ja potrzebowalem stalego dochodu ktory otrzymywalbym za
    dobrze
    wykonana prace a nie za jakies wciskanie kitow.
    Bo osobiscie zazywalem przez kilka tygodni te cudowne herbatki i uwierz mi
    naprawde nie
    poczulem sie lepiej (nawet fajki rzucilem zeby to sprawdzic).
    I dzis jak skonfiguruje jakis server albo napisze jakis program to wiem ze
    on sluzy ludziom i do czegos sie przydaje (i za to uczciwie biore pieniadze)
    a za herbatki i jakies tabletki niepotrzebne nikomu (bo wg mnie dzialaja na
    zasadzie
    autosugestii) tak jak kiedys tabletki z krzyzykiem (gdzie w skladzie byla
    soda oczyszczona)
    branie pieniedzy bylo by tylko oszustwem.

    sorry ale dziala to mniej wiecej na zasadzie piramidki - kiedys sie konczy.

    PS. Znowu pale i jest mi z tym dobrze ;-)

    Parasite