PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife › Re: Herbalife
    From: "Mohammed" <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Herbalife
    Date: Sat, 27 Sep 2003 13:26:20 +0200

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:bl3nbi$440$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Pewnie ma na myśli Amway, przynajmniej ja mam takie skojarzenia, a jeśli
    > tak, to faktycznie można, IMO, nazwać to pewnym rodzajem sekty.

    To czy Amway jest sekta tez pozostaje dyskusyjne. Osobiscie nigdy nie bylem
    w Amway'u ale znam wiele normalnych osob, ktore robily na tym biznes a nie
    swirowaly jak sekciarze...

    Natomiast wiem, ze na Amway sekta mowia ci, ktorzy najczesciej nie maja o
    tym pojecia i opieraja sie na swoich ograniczonych przypuszczeniach,
    wyobrazni i zakrzywionych opiniach innych osob.

    > Skoro wiesz więcej, to podziel się tą wiedzą, napisz co jeszcze można
    > robić i jak.

    Lazenie po ulicach jak to ktos wczesniej tu napisal to bardzo plaski i
    prymitywny sposob na robienie biznesu - przynajmniej dla mnie... i kojarzy
    sie zdecydowanie a prosta akwizycja.
    Bedac w Herbalife nigdy nie lazilem po ulicach wciskajac komus produkty a
    przez dwa lata zarabialem miesiecznie pare srednich krajowych... - pracujac
    raczej glowa niz nogami i rekami... i tak sie robi ten biznes... a jesli
    ktos chce wchodzic i potem biegac po ulicach to szkoda jego czasu i
    zachodu - nie warto.
    Jak pisalem jednak w poscie wczesniej - nie zamierzam wypisywac tu
    wszystkich metod i sposobow dzialania bo to juz niech sobie robia ci, ktorzy
    dalej robia ten biznes... - mnie dzis to jest juz obojetne.

    > Skąd to wiesz? Od ludzi pracujących w Herbapolu? Jednak Amway.

    Stary, co ty tu wypisujesz...?
    Jakis Herbapol, Amway...? - moze ci sie watki pomylily?

    > Mnie zaś irytują ludzie twierdzący, że oni wiedzą lepiej, a wszyscy inni
    > to barany, a jedyny dowód na to, to ich słowa.

    Nie wiem kogo masz tu na mysli... - siebie?
    Jesli wiesz wiecej lub duzo o Herbalife bo o tym tu rozmawiamy to napisz,
    jak dlugo byles w tym biznesie, na jakim poziomie, ile osob miales w
    organizacji i jakie efekty.
    Jesli zas nie miales osobiscie doczynienia z tym networkiem to na jakiej
    podstawie starasz sie tu wypowiadac o tej firmie?
    Kto twoim zdaniem wie wiecej:
    ktos, kto robi lub robil ten biznes osobiscie i ma praktyczne doswiadczenia
    i efekty
    czy ktos kto jest jedynie teoretykiem opierajacym sie na opiniach innych?

    Ja oczywiscie nie twierdzilem i nie twierdze ze wiem wszystko i najlepiej o
    tym biznesie ale robilem to osobiscie wiec wiem, jak to wyglada od srodka.
    Rozbrajaja mnie natomiast wypowiedzi wlasnie tych osob, ktore nigdy w zyciu
    tego nie sprobowaly a zaczynaja doradzac innym...
    To wszystko - niech ludzie pisza to o czym maja pojecia i osobiste
    doswiadczenia a nie doradzaja lub odradzaja innym tylko na podstawie swoich
    chorych przypuszczen i domyslow...

    Jesli kupowalbys np. nowy samochod za 75 000 zl, ktory ci sie podoba, kogo
    zapytalbys o rade:
    osobe, ktora cale zycie jezdzila maluchem a teraz awansowala i kupila sobie
    starego poloneza ale wszystko wie najlepiej i buzia sie jej nie zamyka
    czy osobe, ktora od 10 lat jezdzi samochodami wyzszej klasy a od 2 lat
    dokladnie takim samochodem, jaki tobie sie spodobal?

    Odpowiedz jest chyba jasna... ;)

    Pozdrawiam!

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl