eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeHasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje › Re: Hasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-fo
    r-mail
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Hasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje
    Date: 23 Apr 2003 17:13:00 GMT
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 46
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>
    Message-ID: <b86his$3v4$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <b86cmg$sv3$1@news.onet.pl> <b86f86$3v4$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <b86gca$8ti$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: net2-3.telkab.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: tin/1.4.2-20000205 ("Possession") (UNIX) (Linux/2.4.2-2 (i586))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:78220
    [ ukryj nagłówki ]

    > Dokładny zakres działalności określimy po zebraniu i analizie
    > kwalifikacji wszystkich zainteresowanych ewentualnym udziałem
    > w tym przedsięwzięciu.

    ato ciekawa forma organizowania dzialanosci ;-)
    zatrudnijmy ludzi, przyjzyjmy sie im, odrzucmy bezwartosciowe egzemplarze.
    No dobra, mamy doskonaly zespol, teraz bedziemy myslec, co mozemy razem zrobic.
    tak to widze. zupelnie nie wierze w skutecznosc tej metody :-<.

    > W czym leży siła każdej firmy? W możliwościach. To 90% sukcesu
    > każdej firmy. Prędzej czy później, niezależnie od marketingu
    > i innych tego typu zabiegów, wszystko i tak sprowadzi się do
    > weryfikacji możliwości i kompetencji.

    hmmm a ja mam inne _przeczucie_. Ze sprawny dzial handlowy wsparty
    dobrym marketingime to podstawa. Jesli jest w stanie wyspecjalizowac sie
    w sprzedazy czegos na okreslonym rynku, to sprawa co najwyzej trzeciorzedna
    jest skad to cos wezmie - czy kupi, czy wyprodukuje, czy moze naklamie klientowi
    i sprzeda mu cegle ;-) a potem latami bedzie go utwierdzal w przekonaniu,
    ze zakupowania kolejnych wersji cegly bedzie spelniac jego coraz bardziej
    wygorowane potrzeby...

    > Ale kiedy może się wykluć pomysł na produkt/usługę? Wtedy, gdy wiemy,
    > jaką bazą (w tym wypadku ludzi, ew. sprzętu, jaki sami posiadają)
    > dysponujemy.

    hmmm znowu mam inne zdanie :). Jak patrze na rynek _bezrobocia_
    to widze wielu doskonalych fachowcow w kazdej dziedzinie, gotowych
    pracowac za psie pieniadze.
    Mam psie pieniadze, ale nadal nie mam pomyslu, co zlecic tym
    superfachowcom, zeby przerobili moje psie pieniadze na kokosy.
    Ma merce i bemki dla nich i jagulara dla mnie...

    > Powoli, przekonasz się.
    Ciesze sie :-)

    > Od ogółu do szczegółu - nigdy odwrotnie.
    no wlasnie. tylko ja inaczej widze ogoly a inaczej szczegoly :-)
    mysle ze pierw jest pomysl na biznes, potem oszacowanie rynku/zyskow
    a dopiero potem szukanie podwykonawcow...
    a tu zaczynamy od podwykonawcow. :->

    pozdrawiam

    romekk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1