PracaGrupypl.praca.dyskusjeHandlowiec IT - gdzie szukać › Re: Handlowiec IT - gdzie szukać
    From: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Handlowiec IT - gdzie szukać
    Date: Wed, 13 Jul 2005 12:18:10 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Czekaj" <g...@f...komrel.net> napisał w wiadomości
    news:db2mt1$9oh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > te 10 % to np. doinstalowanie dodatkowych biliotek. Znasz jakie? distro
    > gdzie wxPython jest domy?lnie,albo masz OpenOffice 2.0 ? Działania
    > rutynowe
    > + sprawdzony sprzęt = szybka instalacja. Nie każdy też chcę bawić się z
    > instalacj?, kupuj?c chce uruchomić i ma mieć X'y.

    Ci którzy chcą miec linuxa, chcą się jego nauczyć czyt. zainstalować sobie
    go od podstaw (jeśli mówimy o desktopie). Wyjątek stanowia firmy które
    przechodzą na model opensource, ale one sobie zatrudniają administratora,
    który też woli sam to zrobić. Wyjatek stanowią serwery dla małych firm (w
    tych dużych jest administrator), ale one oczekują rózniwż późniejszej
    opieki.
    Firmy które instalują linuxy na maszynach fabrycznie mają świadomość, że 99%
    liuxów zstanie zastapione, bądź to nielegalnymi Windowsami, bądź nowa
    instalacją linuxa.

    > ?

    No różnica pomiędzy linuxem na desktop a linuxem na serwer jest zasadnicza,
    chociażby w samym kernelu, no i target zupełnie inny.

    Pozdrawiam

    ps. ponoć znasz się na linuxie a poprawnie kodowania w głupim OE ustawić nie
    umiesz? :)
    ps. o którym distro w ogóle mówimy? Rozumiem, że masz swoje jakieś ulubione.

    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623