PracaGrupypl.praca.dyskusjeHURA! Początki końca socjalizmu w prawie pracy › Re: HURA! Początki końca socjalizmu w prawie pracy
  • Data: 2010-03-18 08:34:23
    Temat: Re: HURA! Początki końca socjalizmu w prawie pracy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-17, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

    > Jest. I zjawisko to zachodzi w wielu różnych aspektach życia codziennego.
    > Tylko jak ktoś jest ślepym maniakiem mamlącym wiecznie o lewactwie,
    > socjaliźmie i nie jest w stanie przyjąć żadnych argumentów, to tego nie
    > dostrzeże.

    Myślę, że większość firm w których właściciele zarabiają > 60% średniego
    jest całym sercem za ryczałtowym ZUSem ustalonym na obecnej wysokości
    (ja np. też), bo w efekcie zostaje im więcej pieniędzy w kieszeni.

    Natomiast obecna konstrukcja zniechęca do drobnej przedsiębiorczość.
    W Polsce bardzo mało kto ma odwagę bawić się w napisanie programu
    i rozdawanie go na zasadzie dobrowolnej odpłatności, albo sprzedawanie
    własnych prac na serwisach oferujących prowizję. Jaki jest też odsetek
    pracujących legalnie niań, czy korepetytorów?

    Tego typu drobną działalność zabijają właśnie wysokie koszty początkowe,
    jak również zbyt skomplikowane regulacje prawne, momentami strasznie
    niejasne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl