PracaGrupypl.praca.dyskusjeHURA! Początki końca socjalizmu w prawie pracy › Re: HURA! Początki końca socjalizmu w prawie pracy
  • Data: 2010-03-18 10:44:59
    Temat: Re: HURA! Początki końca socjalizmu w prawie pracy
    Od: max441 <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > On 2010-03-17, max441 <m...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A ja "ile pracownik by dostał gdyby nie obciążenia podatkowe i ZUS".

    No i chwała Tobie za to. Widać, że jesteś porządnym pracodawcą.
    Ja tylko wyjaśniłem moje zdziwienie na podane stawki procentowe.
    Oczywiście, że pracodawca i pracownik patrzą na tą samą sprawę z trochę
    innego punktu widzenia.

    > No. Zawsze lepiej zamykać oczy na to, że się jest jeleniem.

    Uważasz z założenia, że ten co płaci podatki i ubezpieczenia jest
    jeleniem? Dlaczego? Oczywiście, że system jest kiepski, ale to jest
    powód żeby go ulepszyć a nie unikać płacenia. Państwo nie jest w stanie
    funkcjonować bez podatków.

    > A tego nie wiesz.

    A skąd wiesz, że nie wiem? Ty może tak nie robisz. Nie twierdzę, że nie
    ma takich sytuacji, że pracodawca odda zaoszczędzoną kwotę pracownikowi,
    albo np. podzielą się po połowie. A z autopsji wiem, że jest to mniejszość.

    > Ty tak uważasz.

    Tak jak wyżej. Ty może dajesz pracownikowi taki wybór. Ja nie piję do
    Ciebie tylko uogólniam do większości przypadków. Chyba nie szukałeś
    ostatnio pracy, zwłaszcza na szeregowe stanowiska. Ja zresztą też nie,
    ale znam ludzi którzy szukają i wiem co się dzieje na rynku pracy.