PracaGrupypl.praca.dyskusje › HRK - kwiatki

  • 11. Data: 2002-12-13 22:44:49
    Temat: Re: HRK - kwiatki
    Od: "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    [cut[
    > Teraz jest - moim zdaniem - OK, wczesniej jak ktos sie rzadko logowal to
    mogl miec
    > poblemy ze znalezieniem linku do wpisania id/hasla :-) Reszta tez robi na
    mnie lepsze
    > wrazenie niz poprzednio.
    >
    > W.

    hahah :) mozna sie zalogowac nawet podwojnie :) podwojna osobowosc :)
    hehehahah

    pozdrawiam
    Ula

  • 12. Data: 2002-12-27 12:57:15
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 12 Dec 2002 12:19:48 +0100, "Ewfka" <e...@w...pl> wrote:

    >To masz szczęście że wogóle coś ci przysłali, bo ja nie dostałam żadnej
    >oferty (ok.2lat), tylko informację że powinnam uaktualnić swoje dane, tyle
    >że wtedy ja już miałam pracę bo sama ją znalazłam.

    To tak jak w moim przypadku. Jedyne co z HRK dostałem to info z prośbą
    abym uaktualnił ewentualnie swoje dane.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 13. Data: 2002-12-27 12:57:17
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 12 Dec 2002 18:42:31 +0000 (UTC), "Gosc A"
    <u...@N...gazeta.pl> wrote:

    >firma rekrutacyjna to nie zgrupowanie charytatywne, z czegos musz zarabiac.
    >Jak podadza Ci nazwe firmy to mozesz zglosic sie do firmy bezposrednio - a
    >gdzie ich zarobek?

    Jakoś duża część firm mimo iż szuka przez f-my rekrutacyjne podaje
    swoje dane.