PracaGrupypl.praca.dyskusjeHERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! › Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    Date: Sat, 07 Dec 2002 01:39:04 +0100

    Nina M. Miller wrote:

    > a co to sa osoby bez szans na godziwa prace? jakie warunki trzeba
    > spelniac, zeby taka osoba sie stac?
    >
    > i co to jest w/g ciebie godziwa praca?
    >
    > moglbys okreslic? jak juz okreslisz, to wtedy bedzie miala sens dalsza
    > dyskusja.

    Albo to sie wie, albo nie. Widocznie wyznaje troche przestarzaly system
    wartosci - ale czytajac twoje posty wnosze, ze i tak bys nie zrozumiala.

    > pf.... zaiste, nie trzeba byc einsteinem, zeby dokonac takiego oto
    > rozumowania:
    > szukam pracy, a wiec ofert, w ktorych za wykonanie okreslonych
    > czynnosci przeze mnie ktos mi zaplaci. czyli - to mnie maja placic, a
    > nie ja im.

    Zapraszam do Polski - to powinno wystarczyc za komentarz. Einstein na
    naszym rynku pracy juz dawno bylby nurkiem smietnikowym :).

    > niektore firmy w istocie, wymagaja na wstepie uiszczenia jakichs
    > oplat. jesli sa to oplaty na szkolenia a firma uczciwa - powinni NA
    > WSTEPIE wyraznie i jasno sprecyzowac, za co ta oplata i co
    > oferuja.

    No to przeciez sprecyzowala, ze na szkolenia, a pracodawcy maja w Polsce
    na tyle silna pozycje, ze nikt na dzien dobry nie czepia sie jakiegos
    kwitka.

    > malo tego - poniewaz to ja PLACE, to jestem klientem, a
    > wiec wymagam. przydalaby sie wiec umowa - chociazby w postaci paragonu
    > z kasy fiskalnej, taki jaki dostaje sie w sklepie kupujac cos, albo
    > taki jak rachunek z restauracji etc. - na ktorym byloby
    > wyszczegolnione, ZA CO zaplacilam.

    Nie, to jednak nie zapraszam do Polski - pula stanowisk, gdzie pracownik
    moze uwazac, ze nalezy mu sie cos jest juz na wyczerpaniu.

    > jesli tego nie ma - to znaczy ze firma jest krzak i chce ze mnie
    > wydoic kase liczac na moja glupote.
    > i nie wyobrazam sobie, ze majac noz na gardle, brak chroniczny gotowki
    > nawet na zarcie - zeby tak lekkomyslnie nia dysponowac! dawac komus ot
    > tak, za obiecanki cacanki bez pokrycia????

    Eeeee, na tej grupie ktos chcial tez ot tak dawac jakas grubsza gotowke
    za znalezienie pracy, z ktorej moglby byc zwolniony "nastepnego dnia".
    Jakos nie widzialem komentarzy, ze jest glupi.

    > czy ci ludzie to sa tak bogaci, ze ich STAC na taka glupote?
    > tym bardziej, ze w gazetach szeroko sie rozpisuja i ostrzegaja przed
    > roznymi rodzaju naciagaczami, falszywymi ofertami etc.
    >
    > to ja sie pytam, GDZIE CI LUDZIE MAJA ROZUM ZE SIE TAK DAJA LADOWAC W
    > BAMBUKO?

    Sa gazety bezplatne i platne. Raczej nie kupuja sobie codziennie tych
    platnych, jak SE. Moze nie maja tez zaciecia intelektualnego do czytania
    prasy.
    Gdyby patrzec statystycznie, to bodajrze 10 mln Polakow wykazuje
    chroniczna glupote grajac w totka - tutaj prawdopodobienstwo wygrania
    jest o wiele nizsze, a nikt nie krzyczy na nich, ze sa glupi. I
    dokladnie o to mi chodzilo.

    Flyer