PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    From: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Date: Mon, 19 Apr 2004 11:51:51 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to Sat, 17 Apr 2004 11:02:50 +0200, gdy Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał:

    >A co, jacys znajomi lewacy chcieliby zeby mniej zarabiali? Placa przeciez i
    >tak zlodziejskie podatki.
    >Zarabiaja na tyle, na ile "wycenia" ich zarzad danej telewizji. Widac sie
    >oplaca obu stronom.

    Pytanie bym sformułował inaczej.

    Płacąc podatki i abonament możesz się czuć pracodawcą pana Durczoka. Czy
    nasze pieniądze są efektywnie wydane?

    I tu nie jestem pewien. Z jednej strony gwiazdy mają swoją cenę, z
    drugiej przecież TVP sama te gwiazdy kreuje. A celem wiadomości tvp
    (teoretycznie) nie jest promowanie gwiazd, ale dostarcczanie informacji.

    (Ale o czym my tu mówimy, skoro co rusz na woronicza powstaje nowe
    studio za kilkadziesiąt mln zł. Skoro roczna pensja Durczoka to parę
    minut pasma reklamowego. Itd.)

    r.