PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
  • Data: 2004-04-21 12:10:58
    Temat: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Normanos_; <X...@1...0.0.1> :

    > wczoraj durczok powiedzial dziennikarzom:
    >
    > "zarabiam przyzwoicie ale ciezko na to pracuje"
    >
    > przyzwoicie?? tylko przyzwoicie??????????

    Ja bym coś brzydkiego napisał - w takiej sytuacji raczej nie należy się
    bronić takimi słowami - co to znaczy "przyzwoicie"?, co to znaczy
    "ciężko"?. Kiedyś z koleżankami z pracy mieliśmy dylemat moralny [ja
    zarabiałem 5 kzł, one coś 4 kzł brutto], że w sumie nasze zarobki nie są
    w porządku - ale my to diznozaury. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)