PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    From: "libra" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Date: Sun, 18 Apr 2004 17:14:28 +0200

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c5u37a$1su1$1@news.atman.pl...

    > W polityce jest stała liczba foteli do obsadzenia, więc masa nie ma tu nic
    > do rzeczy. W reklamie przeciwnie - liczy sie na sztuki - każda para oczu i
    > uszu i ewentualnie grubość portfela a nie procenty.
    W polityce jest stała liczba foteli, ale o poparciu decydują czasem drobne
    ułamki procentów właśnie, masy wyborczej szarych obywateli. A że
    frekwencja spada to oczywiste jest że spada masa wyborcza. Dla kandydata
    liczba foteli nie ma znaczenia liczy się procent poparcia.

    > Jesli zajmje sie gospodarką jak prawisz, tym jaśniejszy dla niego powinien
    > być fakt przewartościowania własnej osoby.
    Jako że się zna, podpisał adekwatny kontrakt.

    > Nie wiem, czy telewizja powinna sie ograniczyć tylko do biernej
    obserwacji.
    > Chociażby w swoim własnym interesie dziennikarze powinni promować
    wartości.
    > Co prawda z głupoty będzie lepszy news, ale z mądrzejszymi żyje się
    lepiej.
    Gdzie Ty żyjesz? Jakie wartości? Telewizja ma przynosić zyski,
    jak każde przedsięwzięcie w które ktoś władował kasę. Jak chcesz
    wartości to idź do kościoła.
    Nigdy mądre rzeczy nie były newsami, zupełnia tak samo jak tematem plotek
    nie była przyzwoitość obgadywanego. Telewizja ma za zadania dostarczać
    dokładnie tego czego oczekują widzowie. A że mają niskie wymagania,
    bo znaczna ich większość prezentuje zatrważająco niski poziom intelektualny
    to już insza inszość.
    L.