PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 81. Data: 2006-07-26 20:33:39
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: YaaL <y...@f...hell.pl>

    On Wed, 26 Jul 2006 21:03:05 +0200,
    Laris <o...@p...onet.pl> wrote:
    >Pozyjemy zobaczymy. Juz widze jak Ukrainiec robi tutaj za 3 zl. Chyba ze
    >bedzie spal w kartonie. Roznica jest taka, ze my pracujac w Angli za grosze
    >(najnizsza pensje) mozemy spokojnie sie utrzymac (tam) na przyzwoitym
    >poziomie.

    Nigdy nie przestanie mnie zadziwiać, że mieszkanie w wynajętym pokoju
    (jednym z czterech w mieszkaniu zamieszkiwanym przez 6-10 osób)
    i żywienie się hipermarketową taniochą na Wyspach jest "spokojnym
    utrzymywaniem się na przyzwoitym poziomie", a w Polsce - wegetacją.
    Że jazda na zmywaku, podawanie hamburgerów czy sprzątanie cudzych
    mieszkań w Londynie jest pracą, a w Warszawie "harówą poniżej ludzkiej
    godności".

    Zupełnie, jakby kanał La Manche coś ludziom w mózgach przestawiał.
    Nie wszystkim oczywiście, ale...

    --
    . , _ _ / __
    (_/ (_( (_( (_, /- /-/ [ I'm unholy & I'm happy. Surprised? ] http://3cc.pl

  • 82. Data: 2006-07-26 20:38:03
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Dobra. 3-pokojowe mieszkanie - 370 zł / m-c. Ile w UK?
    Czynsz za własne, czy wynajmowane w Pcimiu Górnym ?

  • 83. Data: 2006-07-26 20:40:32
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > wyloozuj, moj kumpel pracuje w banku, obsluguje kredyty hipoteczne,
    > przyjezdzaja do niego ludzie mercami za 1 mln zl. Biora kredyty po 3 mln,
    > tylko po to by miec podkladke dla US. Kumpel dostaje 1200, brutto, robi 10 h
    > dziennie i nie ma stalej umowy. Dostal robote po znajomosi i tylko dlatego ze
    > polowa ludzi z tego banku wyjechala na wyspy myc gary, a reszta marzy o
    > deutsche banku gdzie ciagna co jmniej 2K na reke.

    Siedzi Żyd pod drzewem i pasie krowę. I widzi, jak jego sąsiad wypasa 100 krów.
    I modli się: "Boże spraw, bym i ja mial 100 krów"
    Siedzi Polak pod drzewem i pasie krowę. I widzi, jak jego sąsiad wypasa 100
    krów. I modli się: "Boże spraw, by mu te 100 krów zdechło".

  • 84. Data: 2006-07-26 20:40:47
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    jaQbek wrote:

    > Średnia krajowa to coś ok. 2500 brutto. Dla wielu z nas są to pieniądze
    > śmieszne - ilu i ile zatem musi zarabiać, skoro ta średnia jest tak niska ?

    Jestesmyniereprezentatywna probka spoleczenstwa. Ikle znasz sklepowych,
    cieci, smieciarzy, pracownikow fizycznych, majstrow, rzemieslnikow,
    piekarzy, ktorzy dyskutuja i sa obecni w internecie a w szczegolnosci na
    grupach internetowych?

    My tu obecni jestesmyw komfortowej sytuacji. W wiekszosci po stidiach.
    Przewaznie z domow otradycjach mniej lub bardziej inteligenckich. Stac
    nas na komputery, komorki, samochody, internet, ksiazki, kina domowe,
    wyjazdy na wczasy. Mamy kredyty na mieszkania, budujemy domy, robimy
    zakupy w marketach placac karta kredytowa.

    A po za naszym widzeniem pozostaje ta wieksza czesc spoleczenstwa, ktora
    nie wie co to sa calki, jak dziala komputer, co to jest krzywa laffera,
    gdzie lezy roznica miedzy wierszem a proza oraz co tak na prawde oznacza
    e=mc2... I wlasnie ta wiekszosc zarabia 600-1500 zlotych...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 85. Data: 2006-07-26 20:42:20
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "YaaL" <y...@f...hell.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i żywienie się hipermarketową taniochą na Wyspach jest "spokojnym
    > utrzymywaniem się na przyzwoitym poziomie", a w Polsce - wegetacją.

    Jak zwykle bzdury. Nawet nie chce sie tego komentowac.

    Laris

  • 86. Data: 2006-07-26 20:43:29
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    jaQbek napisał(a):

    > Czynsz za własne, czy wynajmowane w Pcimiu Górnym ?

    Czynsz.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 87. Data: 2006-07-26 20:47:43
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > jaQbek napisał(a):
    > Tyle, że my póki
    > co jesteśmy w tym punkcie rozwoju co te kraje w latach 50-tych, 60-tych. Jak
    > dobrze nam pójdzie to już za jakieś 20-30 lat będziemy w tym punkcie, w
    > którym oni są dziś... ;P
    Kiedyś miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu z p. Hanną Gronkiewicz -
    Waltz, gdy była jeszcze prezesem NBP. I zadałem jej wówczas pytanie - kiedy
    Polska, przy obecnym tempie rozwoju, ma szansę dogonic najuboższy kraj UE, jakim
    jest Portugalia. Stwierdziła, że jeśli Portugalia również ma się rozwijać, to
    nigdy.

  • 88. Data: 2006-07-26 20:49:20
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra. 3-pokojowe mieszkanie - 370 zł / m-c. Ile w UK?

    Tyle to chyba samego czynszu placisz i to w jakims miasteczku.

    Przyklad
    http://londynek.net/accommodation/ad?id=16234
    175 x 4 = 700 funtow miesiecznie. W Londynie!! Czyli zostaje Ci okolo 100
    funtow z minimalnej. Czyli grosze.

    A teraz analogicznie sprobuj takie mieszkanie wynajac w Warszawie. Bedziesz
    musial na nie wydac jakies dwie minimalne pensje. Ja sie pytam wiec, gdzie
    jest taniej? W UK czy PL? Gdzie wartosc pieniadza jest wieksza?

    Laris

  • 89. Data: 2006-07-26 20:52:17
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Łukasz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Człowieku wczoraj UP próbowało mnie zmusić u pewnego "dziada" do pracy za
    > 680 i umowa zlecenie.
    > Oczywiście odmówiłem (na 3 miechy pewnie mnie wywalą) także podaj adres to z
    > chęcią pójde za te 1400...

    W każdym McDonaldzie stawka na początek to 1400 brutto. W KFC 1000 zł netto.
    Ostatnio sami ujawnili stawki :)
    A biuro kariery McD jest między innymi w Warszawie, w McD przy metrze
    Świętokrzyska

  • 90. Data: 2006-07-26 21:01:18
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Laris napisał(a):

    > Tyle to chyba samego czynszu placisz i to w jakims miasteczku.

    SFW? Tyle płacę na Śląsku, a zarabiać i tak zarabiam w Wawie. Da się? Da.

    [...]

    > A teraz analogicznie sprobuj takie mieszkanie wynajac w Warszawie. Bedziesz
    > musial na nie wydac jakies dwie minimalne pensje.

    Po grzyb mi mieszkanie w Warszawie? Ja chcę mieszkać w spokojnej okolicy.
    Czy wg Ciebie Warszawa to jedyne, nadające się do zamieszkania tereny?
    I dla Twojej informacji nie przeszkadza mi to absolutnie w tej Warszawie
    pracować i zarabiać.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl