PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 71. Data: 2006-07-26 19:29:30
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    news:slrnecffvr.qe7.januszek@lexx.eu.org...

    > No to akurat nie jest prawda. Za najnizsza pensje mozna tam utrzymac sie
    > na najnizszym poziomie. Zeby utrzymac sie tam na poziomie przyzwoitym
    > trzeba tez miec przyzwoita pensje. Wydaje mi sie, ze popelniles blad
    > polegajacy na zestawieniu pensji stamtad z poziomem stad. Tak sie jednak
    > nie za bardzo da rzeczowo porownywac ;)

    Bzdura.

    Tam za najnizsza krajowa mozna kupic o wiele wiecej niz tutaj za najnizsza
    krajowa.

    Pierwszy lepszy przyklad.

    Tam benzyna prawie funt.
    U nas przeszlo 4 zl.

    Tam za godzine najgorszej pracy zatankuje okolo 5 litrow, u nas okolo litra.

    Dawac dalej przyklady? Mozna tak zestawiac jedzenie, przejazdy, wynajem
    mieszkania i mozna sie niezle zdziwic.

    O cenach uzywanych aut, sprzetu RTV nie wspomne.

    Laris

  • 72. Data: 2006-07-26 19:30:17
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "iso" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To smacznego!
    > Ja sprzątam resztki ze stołu i daje psu,
    > nie miele tego później na kotlety.
    >
    > P.S. Dlaczego ludziom się wydaje, że wizyta w MC to exclusiv?

    bo zarabiaja przez godzine rownowartosc kanapki?

    pzdr

  • 73. Data: 2006-07-26 20:15:08
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Laris napisał(a):

    [...]

    > Dawac dalej przyklady? Mozna tak zestawiac jedzenie, przejazdy, wynajem
    > mieszkania i mozna sie niezle zdziwic.

    Dobra. 3-pokojowe mieszkanie - 370 zł / m-c. Ile w UK?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 74. Data: 2006-07-26 20:19:15
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w wiadomości
    > Ale zauwaz ze praca w mcdonalds jest idealna dla osoby uczacej
    > sie/studiujacej.
    Jedynymi jej zaletami dla osoby uczącej się jest elastyczny czas pracy, tzn.
    można uczyć się w dzień i pracować w nocy, oraz brak wymaganych kwalifikacji na
    starcie - wszystko poznaje się na okresie próbnym

  • 75. Data: 2006-07-26 20:22:20
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "yig" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Powiem tyle lekarz po studiach ma podstawy ok 1250 + ok 300-400 za dyzury
    > oczywiscie brutto, przyczym zainwestowal 6 lat studiow, to co ktos kto smazy
    > kotleciki ma wiecej zarabiac ?
    Oczywiście. LEkarz powinien zarabiać na rękę ok 4 - 5 tys. zł, pracownik
    FastFood ok. 1500 - 2000 zł. I przy takich pieniądzach można mówić, że się
    zarabia, a nie dostaje jałmużnę za miesiąc roboty

  • 76. Data: 2006-07-26 20:26:24
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wysokosc sredniej krajowej moze nic nie zmienic, raczej stosunek miedzy
    > srednia krajowa a przecietna placa....
    Średnia krajowa to coś ok. 2500 brutto. Dla wielu z nas są to pieniądze
    śmieszne - ilu i ile zatem musi zarabiać, skoro ta średnia jest tak niska ?

  • 77. Data: 2006-07-26 20:31:34
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    jaQbek wrote:

    > Jedynymi jej zaletami dla osoby uczącej się jest elastyczny czas pracy, tzn.
    > można uczyć się w dzień i pracować w nocy, oraz brak wymaganych kwalifikacji na
    > starcie - wszystko poznaje się na okresie próbnym

    Dokladnie. Dobra praca dla mlodych, malo wymagajacych i nie
    posiadajacych innych zalet ludzi. Ktos kto sprobuje taka prace ma dwie
    drogi - albo mu ta praca przeszkadza i zrobi wszystko, zebyzycie ulozyc
    sobie tak, zeby wiecej nie smazyc hamburgerow na zmiane z szorowaniem
    kibli. Albo bedzie mu to pasowac i znajdzie sie w hiererchii MC jako
    mlodszy, ptem stareszyhamburgerowiec az zostanie kierownikiem placowki,
    terenu, obszaru...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 78. Data: 2006-07-26 20:32:01
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Laris napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Dobra. 3-pokojowe mieszkanie - 370 zł / m-c. Ile w UK?

    Czynsz czy wynajem?

  • 79. Data: 2006-07-26 20:32:24
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > No to idź sobie pracuj za taką kasę, to zobaczysz osohozi.
    > PS. powodzenia.
    >
    > Pozdrawiam
    > KO
    > --
    > empty
    Ale przecież nie ma obowiazku pracy za 1400. Z łapanki też tam nie biorą. Zawsze
    jak ktoś nie może przeżyć za 1400 to może sobie znaleźć prace za 2800 albo 10000
    miesięcznie. Tomek

  • 80. Data: 2006-07-26 20:33:31
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Teraz kawalerke to i za 800+ oplaty licznikowe znajdziesz.
    Niedawno z kolegą szukałem i na pradze (Pelcowizna) znaleźliśmy za 700 +
    liczniki. Standard dość niski, ale i cena jak na Warszawę przystępna