PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 1. Data: 2006-07-25 19:57:34
    Temat: Gwarantowane 1400*
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Tyle wynosi gwarantowana, czyli minimalna (a zapewne i realna) płaca brutto w
    McDonald, na pełen etat, po okresie próbnym. Nie wiem, czy to trzeba się śmiać,
    czy płakać.

  • 2. Data: 2006-07-25 19:57:36
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 25-07-2006 o 21:57:34 jaQbek <j...@s...eu> napisał(a):

    > Tyle wynosi gwarantowana, czyli minimalna (a zapewne i realna) płaca
    > brutto w McDonald, na pełen etat, po okresie próbnym. Nie wiem, czy to
    > trzeba się śmiać, czy płakać.

    i osohozi? dla niewykwalifikowanego pracownika? minimalna ustawowa +50% -
    jest OK.

    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-07-25 20:13:50
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    jaQbek napisał(a):
    > Tyle wynosi gwarantowana, czyli minimalna (a zapewne i realna) płaca
    > brutto w McDonald, na pełen etat, po okresie próbnym. Nie wiem, czy to
    > trzeba się śmiać, czy płakać.

    Z pełnym szacunkiem, ale ile byś chciał dostać na takim stanowisku?
    Ludzie z wykształceniem, doświadczeniem często zarabiają mniejsze pieniądze.

    --
    Wiktor

  • 4. Data: 2006-07-25 20:15:46
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    TLP napisał(a):

    > i osohozi? dla niewykwalifikowanego pracownika? minimalna ustawowa +50%
    > - jest OK.

    No to idź sobie pracuj za taką kasę, to zobaczysz osohozi.
    PS. powodzenia.

    Pozdrawiam
    KO
    --
    empty

  • 5. Data: 2006-07-25 20:19:55
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    Wiktor napisał(a):

    > Z pełnym szacunkiem, ale ile byś chciał dostać na takim stanowisku?
    > Ludzie z wykształceniem, doświadczeniem często zarabiają mniejsze
    > pieniądze.

    To raczej wykształceni powinni zarabiać więcej, a nie mniej wykształceni
    się cieszyć byle czego. Czy człowiek pracujący fizycznie ma inne
    potrzeby i może żyć za pareset pln?

    Pozdrawiam
    KO
    --
    empty

  • 6. Data: 2006-07-25 20:29:55
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    Jakubo napisał(a):

    > To raczej wykształceni powinni zarabiać więcej, a nie mniej wykształceni
    > się cieszyć byle czego. Czy człowiek pracujący fizycznie ma inne
    > potrzeby i może żyć za pareset pln?

    Zgadzam się w 100%
    Uważam, że każdy robotnik powinien zarobić tyle, aby kupić sobie małe
    mieszkanie, używany paroletni samochód i wyjechać z rodziną na wakacje.
    Każdy posiadający większe doświadczenie i wykształcenie powinien
    odpowiednio więcej zarabiać i tym samym żyć w lepszych warunkach.

    Niestety sytuacja jaka jest, taka jest. Krzyczenie w dzisiejszych
    czasach, że pracownik McD zarabia "marne" 1400 uderza w tych co
    posiadają za sobą wiele lat pracy i doświadczenia, a niejednokrotnie
    zarabiają mniej.

    --
    Wiktor

  • 7. Data: 2006-07-25 20:32:07
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    > No to idź sobie pracuj za taką kasę, to zobaczysz osohozi.
    > PS. powodzenia.
    [..]

    Nie rozumie o co sie burzysz, czego oczekujesz ze za robote ktora kazdy moze
    podjac beda placic miliony?

    yig

  • 8. Data: 2006-07-25 20:35:35
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    Wiktor :

    > Zgadzam się w 100%
    > Uważam, że każdy robotnik powinien zarobić tyle, aby kupić sobie małe
    > mieszkanie, używany paroletni samochód i wyjechać z rodziną na wakacje.

    conajmniej

    > Każdy posiadający większe doświadczenie i wykształcenie powinien
    > odpowiednio więcej zarabiać i tym samym żyć w lepszych warunkach.

    oczywiście

    > Krzyczenie w dzisiejszych
    > czasach, że pracownik McD zarabia "marne" 1400 uderza w tych co
    > posiadają za sobą wiele lat pracy i doświadczenia, a niejednokrotnie
    > zarabiają mniej.

    Nie zgadzam się, jak powinno być już ustaliliśmy, a to, że tak nie jest
    wcale nie znaczy, że ktokolwiek ma się cieszyć z gówna(1400 brutto na
    polskie ceny to gorzej nawet)

    Pozdrawiam
    KO
    --
    empty

  • 9. Data: 2006-07-25 20:39:18
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    yig napisał(a):
    > [..]
    >
    > Nie rozumie o co sie burzysz, czego oczekujesz ze za robote ktora kazdy moze
    > podjac beda placic miliony?

    A gdzie napisałem, że miliony? tyle żeby się dało z tego żyć. A zauważ,
    że "robotę którą każdy może podjąć" jednak ktoś musi podjąć, nie może
    być na świecie samych prezesów, ktoś musi zamiatać, kopać doły, itp. a
    chyba ci ludzie wcale nie są gorsi, żeby mieli się zadowolić ochłapami.

    Pozdrawiam
    KO
    --
    empty

  • 10. Data: 2006-07-25 20:40:58
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "TLP" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > i osohozi? dla niewykwalifikowanego pracownika? minimalna ustawowa +50% -
    > jest OK.
    Nie chodzi o to, że może to robić ktokolwiek - aczkolwiek do pracy w McD też IMO
    nie każdy się nadaje. Trzeba mieć niezłą sprawność manualną, troszkę pomyślunku
    itp. Rzecz w tym, że pracując 40 h / tydzień zarabia się w IV RP pieniądze,
    które nie pozwalają jednej osobie na przeżycie miesiąca, a co dopiero mówić o
    utrzymaniu mieszkania, ubraniu się czy wychowaniu dziecka. To jest przerażające.
    A nasz kochany "rząd" cieszy się, że bezrobocie spada, bo ludzie wykształceni
    wyjeżdżają, a Ci, co nie potrafią znaleźć dobrej pracy, zdesperowani idą
    pracować do McD itp.